Personalwirtschaft der Medienunternehmen
Sorozatcím: Studienkurs Medien &Kommunikation;
- Kiadói listaár EUR 24.90
-
10 327 Ft (9 835 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
10 327 Ft
Beszerezhetőség
Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Nomos
- Megjelenés dátuma 2018. augusztus 27.
- ISBN 9783848737031
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem199 oldal
- Méret 232x154x9 mm
- Súly 305 g
- Nyelv német 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
Medienunternehmen weisen als "Vierte Gewalt" im demokratischen Staat verschiedene Besonderheiten auf, die die Personalgewinnung, den Einsatz und die Führung der Mitarbeiter kennzeichnen. Als Tendenzunternehmen können Medienunternehmen besondere Erwartungen formulieren, müssen aber gleichzeitig auch besondere Rahmenbedingungen berücksichtigen. Diese werden anhand der personalwirtschaftlichen Schritte ausführlich dargestellt. Sowohl Studierende als auch Praktiker erhalten zahlreiche Hilfestellungen zum Einsatz des zentralen Qualitätsfaktors Personal.
Több
Personalwirtschaft der Medienunternehmen
10 327 Ft
Asian Yearbook of International Law, Volume 19 (2013): Volume 19 (2013)
74 655 Ft
68 683 Ft