• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Parental Involvement on Children’s Education: What Works in Hong Kong

    Parental Involvement on Children’s Education by Ho, Esther Sui-Chu; Kwong, Wai-Man;

    What Works in Hong Kong

    Sorozatcím: SpringerBriefs in Education;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 53.49
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        22 184 Ft (21 128 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 437 Ft off)
      • Kedvezményes ár 17 748 Ft (16 902 Ft + 5% áfa)

    22 184 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 2013
    • Kiadó Springer Nature Singapore
    • Megjelenés dátuma 2013. május 4.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9789814021982
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem162 oldal
    • Méret 235x155 mm
    • Súly 2818 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XVII, 162 p. 7 illus. Illustrations, black & white
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    This book is based on the empirical work of a large-scale project to investigate the possible impacts of diversified forms of parental involvement on children and school by first exploring through a series of ethnographic case studies how principals, teachers and parents perceive and act on parental involvement in the primary schools of Hong Kong and, then, examining how the different forms and levels of parental involvement are related to individual and institutional factors through a series of survey studies on all these stakeholders in children’s education. Finally, the book assesses the extent to which different forms of parental involvement affect student performance based on student survey results and available school records.​

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Chapter 1 Literature Review.- Chapter 2 Elucidating the Complexity of Parental Involvement in Primary Schools: Three Ethnographic Case Studies.- Chapter 3 Building a Grounded Theory on Parental Involvement in Education.- Chapter 4 Nature of Parental Involvement: Perspectives from Principals, Teachers and Parents.- Chapter 5 Effects of Parental Involvement and Investment on Student Learning.- Chapter 6 Conclusions and Implications.

    Több