• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Online Professional Development for Teachers

    Online Professional Development for Teachers by Vrasidas, Charalambos; Glass, Gene V.;

    Sorozatcím: Current Perspectives on Applied Information Technologies;

      • Kiadói listaár GBP 50.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        23 887 Ft (22 750 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Information Age Publishing
    • Megjelenés dátuma 2004. november 1.
    • Kötetek száma Paperback

    • ISBN 9781593112035
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem368 oldal
    • Méret 234x156x19 mm
    • Súly 517 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk Illustrations
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This book explores how to make professional development for teachers more efficient and effective, focusing on online programs. It compares exemplary programs, offering practical insights for developers, teachers, and administrators seeking impactful professional development solutions.

    Több

    Hosszú leírás:

    How can professional development for teachers be more efficient and effective? This essential question lies at the heart of this timely and useful book. In an era marked by a heightened emphasis on school reform, the education and professional development of teachers is widely regarded as the keystone to educational improvement. Recently a bewildering array of online professional development programs has arisen. But how effective are these programs and how do they compare with one another? Inspired by a recent conference on usable knowledge at the Harvard Graduate School of Education, this book offers clear and practical answers to these and other questions about online professional development. The authors look closely at exemplary online programs, compare them carefully with one another, and draw helpful conclusions about themâboth for those who develop online programs, and for teachers and administrators in search of professional development programs that make a difference.

    Több