• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • On-line Calibration for Dynamic Traffic Assignment models: Theory, methods and application

    On-line Calibration for Dynamic Traffic Assignment models by Antoniou, Constantinos;

    Theory, methods and application

      • 5% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 59.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        24 470 Ft (23 305 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 5% (cc. 1 224 Ft off)
      • Kedvezményes ár 23 247 Ft (22 140 Ft + 5% áfa)

    24 470 Ft

    Beszerezhetőség

    Megjelenése törölve vagy kivonva a forgalomból. Sajnos nem rendelhető.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma Aufl.
    • Kiadó AV Akademikerverlag
    • Megjelenés dátuma 2012. január 1.
    • Kötetek száma .

    • ISBN 9783639413090
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem160 oldal
    • Méret 220xx mm
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Revision with unchanged content. Traffic estimation and prediction (or dynamic traffic assignment) models are expected to contribute to the reduction of travel time delays. In this book, an on-line calibration approach that jointly estimates all model parameters is presented. The methodology imposes no restrictions on the models, the parameters or the data that can be handled, and emerging or future data can be easily incorporated. The modeling approach is applicable to any simulation model and is not restricted to the application domain covered in this book. Several modified, non-linear Kalman Filter methodologies are presented, e.g. Extended Kalman Filter (EKF), Iterated EKF, Limiting EKF, and Unscented Kalman Filter. Extensive case studies on freeway networks in Europe and the US are used to demonstrate the approach, to verify the importance of on-line calibration, and to test the presented algorithms. The main target audience of this book comprises Intelligent Transportation Systems researchers and graduate students, as well as practitioners, including Metropolitan Planning Organization engineers and Traffic Management Center operators, and any reader with an interest in dynamic state and parameter estimation.

    Több