Creating Innovation Spaces
Impulses for Start-ups and Established Companies in Global Competition
Sorozatcím: Management for Professionals;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 60.98
-
25 291 Ft (24 087 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 5 058 Ft off)
- Kedvezményes ár 20 233 Ft (19 270 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
25 291 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1st ed. 2021
- Kiadó Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH
- Megjelenés dátuma 2022. február 9.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783030576448
- Kötéstípus Puhakötés
- Lásd még 9783030576417
- Terjedelem351 oldal
- Méret 235x155 mm
- Súly 563 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk XVI, 351 p. 84 illus. Illustrations, black & white 236
Kategóriák
Hosszú leírás:
This book offers fresh impulses from different industries on how to deal with innovation processes. Authors from different backgrounds, such as artificial intelligence, mechanical engineering, medical technology and law, share their experiences with enabling and managing innovation. The ability of companies to innovate functions as a benchmark to attract investors long-term. While each company has different preconditions and environments to adapt to, the authors give guidance in the fields of digitalization, workspaces and business model innovation.
Tartalomjegyzék:
Innovation Management for Artificial Intelligence.- Extracorporate Innovation Environments — An Example Lead User Approach Applied to the Medical Engineering Industry.- Innovation Management and Digitization - will Everything Remain Different?.- Raising Innovation Potential through a well Indoor Climate.- ”It’s not about the Room, it’s about the Mind-Set!” - How to Create an Integrated Newsroom with Digital Workflows and Cross Border Collaboration.- The Role of a Leader: Transformational Efforts in Innovation and Change.- On Corporate Innovation.- Designing Innovative Ecosystems and Introducing Digital Smart Services using Examples of the Value Chain from Building Investor to Facility Management.- How to Radically Innovate while Utilizing a Firms’ Capabilities - Practical Aspects of Corporate Entrepreneurship.- Experience as an Architect in an Agile Environment.- Why Emotional Intelligence is the Key to Survival in an Ever-Changing Digital World.- Professional Social Media and Innovation: How You Start Leveraging on Your Innovation through Strategic Content Creation on LinkedIn.- High Quality with Statistical Process Control 4.0 in Automation.- Digital Platforms as Drivers of Innovation.- Expatriate and Expat-Preneur Ecosystems – Innovation Spaces Away from Home.- The Role of Law in Creating Space for Innovation - An Example from the Healthcare Sector in Germany.- Start-ups Meet SMEs.- The 5 Elements of AI to Leverage Data and Dominate Your Industry.- Leveraging the Human Factor Through Holarchy - A Case Study.- Designing a Corporate Accelerator: Enabling the Collaboration of Incumbent Companies and Start-ups to Foster Innovation.- Leadership in Transformation – How to Lead in the Digital Era?.- How to Exploit Me as Much as Possible?.- An Entrepreneurial Approach to Designing Innovation Space.- Augmenting Machine-Human Intelligence with Human-in-the-Loop.- Innovation Spaces in the Global Environment.
Több
Pragmatic Theory, Lexical and Non-Lexical Pragmatics
62 191 Ft
59 082 Ft