Navigating AI in Business
Strategies and Insights Across Disciplines
Sorozatcím: Contributions to Management Science;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 192.59
-
79 876 Ft (76 073 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 15 975 Ft off)
- Kedvezményes ár 63 901 Ft (60 858 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
79 876 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Springer Nature Switzerland
- Megjelenés dátuma 2026. január 9.
- ISBN 9783032025258
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem387 oldal
- Méret 235x155 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk XVII, 387 p. 14 illus. 700
Kategóriák
Hosszú leírás:
This book examines how AI transforms business administration, creating entrepreneurial opportunities and innovative business models. AI supports sustainable business models by driving social, environmental, and financial value. It accelerates information dissemination, networking, and communication efficiency, benefiting family businesses and large companies alike. The book provides insights into integrating AI in marketing, finance, and HR to enhance efficiency and drive innovation. Featuring unique models, research, and case studies, it addresses practical AI applications, ethical considerations, and future trends. This book is essential for professionals and academics leveraging AI at the intersection of technology and business.
TöbbTartalomjegyzék:
"
Part I: Foundations and Cross-Disciplinary Perspectives.- 1. Introduction to Navigating AI in Business: Strategies and Insights Across Disciplines.- 2. The AI Revolution in Business.- 3. Artificial Intelligence in Strategic Management: Shaping the Future of Business Leadership.- 4. Responsible AI in Organizational Decision-Making: A Conceptual Framework.- 5. Mitigating the Risks of Generative AI in Government through Algorithmic Governance.- Part II: AI in Business Functions and Processes.- 6. AI Applications for Organizational Learning and Development: An Interdisciplinary Approach.- 7. AI in Human Resources Management, Systematic Literature Review.- 8. Next-Gen HR: Leveraging AI for Employee Readiness.- 9. Leveraging AI for Talent Management: From Talent Acquisition to Succession Planning.- 10. Exploring the Influence of Artificial Intelligence on Accounting and Auditing Firm Performance.- 11. Bankruptcy Prediction: Statistical Models to Deep Learning Models.- 12. AI and Competitive Advantage Strategies: Evidence from the Banking Sector.- 13. AI in Marketing and Consumer Behavior.- 14. Generative AI in Consumer Behaviour and Marketing: Applications, Opportunities and Challenges.- 15. Responsible Use of Artificial Intelligence in International Marketing: A Comparative Analysis of Multinational Enterprises.- 16. Usability of Artificial Intelligence in Customer Satisfaction: Evidence from Family-Owned Businesses in Sub-Saharan Africa.- Part III: AI in Industry-Specific Contexts.- 17. Artificial Intelligence in Tourism Marketing.- 18. AI in Healthcare Brand Management: Building Trust and Reputation.- 19. Adoption of Photovoltaic Systems (PV) and Artificial Intelligence (AI) in Rural Economies of Albania.-
.- 20. Machinewashing: An Emerging Threat to Digital Reputation in the Artificial Intelligence (AI) Era.- Part IV: Legal, Ethical, and Future Considerations.- 21. Navigating the Intersection of Law and Innovation: The Criminal Legal Framework for Self-Driving Cars in the AI-Driven Automotive Industry.