• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Nachhaltiges Markenmanagement: Innovative Unternehmenspraxis: Insights, Strategien und Impulse

    Nachhaltiges Markenmanagement by Schuster, Gabriele; Wolter, Lisa-Charlotte;

    Innovative Unternehmenspraxis: Insights, Strategien und Impulse

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 59.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        24 880 Ft (23 696 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 976 Ft off)
      • Kedvezményes ár 19 905 Ft (18 957 Ft + 5% áfa)

    24 880 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1. Aufl. 2023
    • Kiadó Springer Fachmedien Wiesbaden
    • Megjelenés dátuma 2023. december 20.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783658425685
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem256 oldal
    • Méret 240x168 mm
    • Súly 479 g
    • Nyelv német
    • Illusztrációk XXIV, 256 S. 42 Abb. Illustrations, black & white
    • 522

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Dieses Buch gibt einen Einblick in zentrale Strategien, Erfolgsgeschichten und die Umsetzung von Nachhaltigkeit in einzelnen Unternehmensbereichen. Nachhaltigkeit wird für Konsument:innen immer wichtiger und für Marken ist es von zunehmender Bedeutung, Haltung zu zeigen – in Bezug auf sämtliche Nachhaltigkeitsdimensionen. Denn Marken können einen entscheidenden Teil zum Wandel beitragen, ihn sogar initiieren und lenken.

    Für Markenmanager:innen ergeben sich damit diverse Herausforderungen und Fragen, u. a. zur Wirtschaftlichkeit nachhaltiger Strategien, zu rechtlichen Aspekten, zur optimalen Positionierung oder zur Glaubwürdigkeit der Maßnahmen.

    Eine Vielzahl renommierter Expert:innen beleuchtet das Thema in diesem Buch aus unterschiedlichen Perspektiven und für verschiedene Branchen – ein Werk sowohl für Praktiker:innen, als auch für Lehrende und Wissenschaftler:innen, die wertvolle Insights gewinnen wollen.

    Mit Beiträgen von:

    • Elisa Adam
    • Prof. Dr. Nicole Böhmer
    • Prof. Dr. Michael Bürker
    • Prof. Dr. Sylvia Chan-Olmstedt
    • Prof. Dr. Michele Dilenge
    • Jan Dreyer
    • Prof. Dr. Nicole Fabisch
    • Prof. Dr. Christian Feddersen
    • Prof. Dr. Michael Fretschner
    • Prof. Dr. Eva Ghazari-Arndt
    • Prof. Dr. Kai-Michael Griese
    • Prof. Dr. Sandra Gronover
    • Bastian Hamacher
    • Noa-Sophie Jäger
    • Dennis Kotzold
    • Prof. Dr. Ralf T. Kreutzer
    • Philip Maloney
    • Prof. Dr. Daniel Michelis
    • Thomas Otto
    • Lavinia Celina Rahmawati
    • Liselotte Ringeis
    • Annette Ritter
    • Franziska Scharfe
    • Prof. Dr. Benjamin Schulte
    • Jule Thöming
    • Sina Trum
    • Ann-Katrin Voit
    • Helena Wisbert

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Teil I: Nachhaltiges Markenmanagement.- Teil II: Circular Economy und Nachhaltigkeitsstrategien.- Teil III: Purpose Branding und nachhaltige Kampagnen.- Teil IV: Nachhaltigkeit in Werbung und Marketing.- Teil V: Rechtliche Herausforderungen unter Compliance-Gesichtspunkten.

    Több