• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Motivation in unterrichtlichen fachbezogenen Lehr-Lernkontexten: Perspektiven aus Pädagogik, Psychologie und Fachdidaktiken

    Motivation in unterrichtlichen fachbezogenen Lehr-Lernkontexten by Lazarides, Rebecca; Raufelder, Diana;

    Perspektiven aus Pädagogik, Psychologie und Fachdidaktiken

    Sorozatcím: Edition ZfE; 10;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 59.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        24 880 Ft (23 696 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 976 Ft off)
      • Kedvezményes ár 19 905 Ft (18 957 Ft + 5% áfa)

    24 880 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1. Aufl. 2021
    • Kiadó Springer Fachmedien Wiesbaden
    • Megjelenés dátuma 2022. február 10.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783658310639
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem453 oldal
    • Méret 210x148 mm
    • Súly 612 g
    • Nyelv német
    • Illusztrációk XVII, 453 S. 33 Abb., 5 Abb. in Farbe. Illustrations, black & white
    • 228

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Der Band führt empirische Forschung aus Erziehungswissenschaft, Pädagogischer Psychologie und Fachdidaktiken systematisch zusammen, die sich mit schulischen und unterrichtlichen Bedingungen der Motivation Lernender befasst.


    Der Band führt empirische Forschung aus Erziehungswissenschaft, Pädagogischer Psychologie und Fachdidaktik systematisch zusammen, die sich mit schulischen und unterrichtlichen Bedingungen der Motivation Lernender befasst. Alle Beiträge fokussieren Kontextmerkmale des Unterrichts, entweder im Rahmen einer fachspezifischen Perspektive oder bezogen auf schul- und klassenspezifische Kontextmerkmale.


    Több

    Tartalomjegyzék:

    Theoretische Konzeptionen zur Motivation im Unterricht.- Motivation im Unterricht vor dem Hintergrund der Selbstbestimmungstheorie der Motivation.- Motivation im Unterricht: Zieltheorien, Interessenforschung und Fähigkeitsselbstkonzept.- Motivation im Unterricht: Interventionen, Enrichmentprogramme und Unterrichtsstrategien.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Motivation in unterrichtlichen fachbezogenen Lehr-Lernkontexten: Perspektiven aus Pädagogik, Psychologie und Fachdidaktiken

    Student's Guide to Writing College Papers 4e

    Turabian, Kate L; Colomb, Gregory G; Williams, Joseph M;

    5 494 Ft

    4 944 Ft

    Motivation in unterrichtlichen fachbezogenen Lehr-Lernkontexten: Perspektiven aus Pädagogik, Psychologie und Fachdidaktiken

    The Reception of Exodus Motifs in Jewish and Christian Literature: ?Let My People Go!?

    Kowalski, Beate; Docherty, Susan; (ed.)

    61 797 Ft

    56 854 Ft

    next