• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Mobile Assisted Language Learning: Concepts, Contexts and Challenges

    Mobile Assisted Language Learning by Stockwell, Glenn;

    Concepts, Contexts and Challenges

    Sorozatcím: Cambridge Applied Linguistics;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 99.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        47 297 Ft (45 045 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 9 459 Ft off)
      • Kedvezményes ár 37 838 Ft (36 036 Ft + 5% áfa)

    47 297 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Cambridge University Press
    • Megjelenés dátuma 2022. január 6.

    • ISBN 9781108470728
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem262 oldal
    • Méret 235x159x16 mm
    • Súly 520 g
    • Nyelv angol
    • 218

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    A contemporary overview of recent theory, research, and practice of MALL which is immediately applicable to language teaching contexts.

    Több

    Hosszú leírás:

    The increased use of sophisticated mobile devices opens up new possibilities and challenges for language teachers and learners, which has led to an increasing need to consider issues relating to mobile technologies specifically. To date, there is no comprehensive book-length treatment of issues relating to mobile-assisted language learning (MALL). This book fills that gap, providing a resource for present and future language teachers, and for graduate students of applied linguistics and TESOL, to understand how mobile devices can best be used for language teaching. It is founded on existing research, practice and theory, and offers a balanced perspective, based on the author's own experiences with mobile learning - considering the limitations of such an approach, as well as the benefits. Written in a practical and approachable tone, it provides a much-needed guide to MALL, and its fascinating insights promote further debate within the field.

    '... the volume's comprehensive coverage, with well-arranged chapters detailing both the current status and future course of action for theory, research, and practice in MALL, makes it an invaluable resource for a wide readership, encompassing language learners, teachers, syllabus designers, curriculum developers, and materials writers who are considering implementing mobile technology for language teaching and learning purposes.' Educational Review

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Introduction; 2. Fundamental considerations in MALL; 3. Shifting paradigms in language learning and teaching; 4. Research considerations in MALL; 5. Theory in MALL; 6. Physical, psycho-social and pedagogical issues; 7. The learner in MALL; 8. Designing MALL environments; 9. Concepts, contexts, and challenges in MALL; Index.

    Több