Minimalist Game Design
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 38.99
-
18 627 Ft (17 740 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 863 Ft off)
- Kedvezményes ár 16 764 Ft (15 966 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
18 627 Ft
Beszerezhetőség
Megjelenése törölve vagy kivonva a forgalomból. Sajnos nem rendelhető.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó A K Peters
- Megjelenés dátuma 2021. január 1.
- ISBN 9781466581791
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem320 oldal
- Méret 235x191 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk 150 Illustrations, black & white 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Guided by the theory of design minimalism where the predominant goal is to craft a game where nothing in the design is superfluous or used by coincidence, but carefully chosen to increase the accessibility, improve the interface, and meaningfully contribute to the game, Nealen and Saltsman (Award-winning Indie game designers) demonstrate how to find the smallest possible subset of mechanics and interfaces that lead to interesting and compelling gameplay. They illustrate by example with insights and philosophies from game industry veterans and independent game developers.
TöbbHosszú leírás:
Guided by the theory of design minimalism where the predominant goal is to craft a game where nothing in the design is superfluous or used by coincidence, but carefully chosen to increase the accessibility, improve the interface, and meaningfully contribute to the game, Nealen and Saltsman (Award-winning Indie game designers) demonstrate how to find the smallest possible subset of mechanics and interfaces that lead to interesting and compelling gameplay. They illustrate by example with insights and philosophies from game industry veterans and independent game developers.
Key Features
Tartalomjegyzék:
chapter 1 Introduction
chapter 2 Fundamentals
chapter 3 Initial Prototyping
chapter 4 Game Rules and Core Gameplay
chapter 5 Controls
chapter 6 Visuals and Stylization
chapter 7 Sound and Atmosphere
chapter 8 Holistic Design
chapter 9 Design Theory and History
chapter 10 Outlook
chapter 11 Appendix: Examples of Minimalist Games
Több
Minimalist Game Design
18 627 Ft
16 764 Ft