Media, Religion and Culture
An Introduction
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 145.00
-
69 273 Ft (65 975 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 13 855 Ft off)
- Kedvezményes ár 55 419 Ft (52 780 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
69 273 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2025. szeptember 10.
- ISBN 9781032360102
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem166 oldal
- Méret 246x174 mm
- Súly 470 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 27 Illustrations, black & white; 27 Halftones, black & white 686
Kategóriák
Rövid leírás:
Media, Religion and Culture: An Introduction explores the religious content of media texts and the reception of those texts by religious consumers who appropriate and reuse them in their own religious work.This thoroughly updates new edition offers a comprehensive introduction to the contemporary field of religion, media, and culture.
TöbbHosszú leírás:
Religion has always been shaped by the media of its time. Religious individuals, communities, and institutions use media as tools to communicate, but also as locations where they construct and express identity, practice religion, and build community. This lively book offers a comprehensive introduction to the contemporary field of religion, media, and culture. It explores
- the religious content of media texts and the reception of those texts by religious consumers who appropriate and reuse them in their own religious work.
- how new forms of media provide fresh locations for new religious voices and identities to emerge.
Thoroughly updated, this second edition of Media, Religion and Culture features case study examples from both established and new religions, and each chapter is followed by insightful Reflections from leading scholars in the field. Illustrated throughout, the book also contains discussion questions and a glossary of key terms.
TöbbTartalomjegyzék:
Part One: Religious Identity in Media Cultures 1. Relating Media, Religion, and Culture 2. Making and Articulating Religious Identity 3. Believing and Practicing in the Digital World Part Two: Religion in the Midst of Change 4. Old and New Media 5. Stability and Change 6. Organized Religion in the Age of Digital Media Part Three: Ethics and Aesthetics 7. To Censor, Shape, or Engage Media and the Arts? 8. Read, Listen, Watch 9. Case Studies
Több