Media, Masculinities, and the Machine
F1, Transformers, and Fantasizing Technology at its Limits
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 150.00
-
71 662 Ft (68 250 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 14 332 Ft off)
- Kedvezményes ár 57 330 Ft (54 600 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
71 662 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Continuum
- Megjelenés dátuma 2011. június 30.
- Kötetek száma Hardback
- ISBN 9781441115546
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem248 oldal
- Méret 228x152 mm
- Súly 519 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 5 illus 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
Media, Masculinities, and the Machine identifies a distinctive phenomenon in today's media culture - the contemporary male fantasy of 'suiting up' and pushing technology to its limits. The authors deconstruct this fantasy using two in-depth studies from American, British and global media: the social imagining of hi-tech in the long-running Transformers franchise and global Formula One motorsport, with links to numerous other areas of contemporary culture. By drawing on non-representational theory and the latest theories of affect while employing the method of autoethnography to explore what boys and men 'want' and say, the book offers a timely contribution to our understanding of contemporary cultural attachments. The book provides informative accounts of two instances united by their apparent gender focus and by their interest in ways of imagining high-tech. Tracking their theme through TV, cinema, toys, magazines, merchandising, and the culture of the gadget, the authors raise important questions about mediated masculinities today and propose a new theoretical framework for uncovering what is going on.
TöbbTartalomjegyzék:
Foreword
Chapter 1: The Android Imaginaire (Jacques, Move Your Body)
Chapter 2: Intensities and Affective Labor
Chapter 3: The Scene of Autoaffection
Chapter 4: Containment 1: the Strategy-Intensity Field
Chapter 5: Containment 2: the Companionship of Things
Chapter 6: Containment 3: Boys' Toys
Chapter 7: Masculinities, Vitality and the Machine
Afterwords
Glossary
Bibliography
Index
Some Imagist Poets: An Anthology
13 348 Ft
12 281 Ft