
Media Law and Ethics
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 145.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 7 338 Ft off)
- Discounted price 66 046 Ft (62 901 Ft + 5% áfa)
73 384 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 7
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2025. április 1.
- ISBN 9781032612928
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem510 oldal
- Méret 254x178 mm
- Súly 1100 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 85 Illustrations, black & white; 81 Halftones, black & white; 4 Line drawings, black & white; 1 Tables, black & white 700
Kategóriák
Rövid leírás:
This fully revised seventh edition provides a thorough introduction to both the legal and ethical considerations relevant to students pursuing careers in media, law and communication. The hybrid textbook is ideal for undergraduate and graduate courses in media and communication that combine law and ethics.
TöbbHosszú leírás:
This fully revised seventh edition provides a thorough introduction to both the legal and ethical considerations relevant to students pursuing careers in media, law and communication.
This comprehensive textbook integrates fundamental legal and ethical principles with cases and examples from both landmark moments and recent history. It incorporates discussion of new technologies and media throughout its coverage of core topics such as intellectual property, defamation and commercial speech. This edition introduces readers to media law in comparative international communication and explores topics such as data mining, artificial intelligence and the dark web. Coverage of recent court cases and congressional hearings bring readers up to date on the evolving discussion surrounding Facebook, X (formerly Twitter), TikTok and today?s other major online sources.
This hybrid textbook is ideal for undergraduate and graduate courses in media and communication that combine law and ethics.
Online resources, including sample syllabi and a test bank, are available at www.routledge.com/9781032612928.
This valuable new edition of Roy L. Moore and Michael D. Murray?s Media Law and Ethics provides a comprehensive and clear look at essential issues for students interested in journalism and other media careers. It has the rare ability to explain important yet complex issues such as prior restraint, defamation, and intellectual property in an easy-to-understand way with plenty of lively and helpful examples.
Jon Marshall, Northwestern University, USA
TöbbTartalomjegyzék:
About the Authors Preface to the Seventh Edition 1. American Law, the Legal System and the Judicial Process 2. Media Ethics: A Cognitive Framework 3. Prior Restraint 4. Defamation 5. Privacy 6. Indecency and Obscenity 7. Electronic and Social Media 8. Corporate and Commercial Speech 9. Intellectual Property 10. International and Foreign Law
Több