• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Media Futures: Theory and Aesthetics

    Media Futures by Ernst, Christoph; Schröter, Jens;

    Theory and Aesthetics

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 58.84
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        24 403 Ft (23 241 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 881 Ft off)
      • Kedvezményes ár 19 522 Ft (18 593 Ft + 5% áfa)

    24 403 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1st ed. 2021
    • Kiadó VS Verlag für Sozialwissenschaften
    • Megjelenés dátuma 2021. november 1.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783030804879
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem119 oldal
    • Méret 210x148 mm
    • Súly 329 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XI, 119 p. 9 illus. Illustrations, black & white
    • 208

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    This book deals with the connection between media and the future. It is about the imagination of futuristic media and what this says about the present, but it also shows how media are imagined as means to control the future. The book begins by describing different theories of the evolution of media and by exploring how this evolution is tied to expectations regarding the future. The authors discuss the theories of imagination and how the imagination of media futures operates. To do so, they analyse four concrete examples: the imaginations once related to interactive television and how they were performed in an important piece of media art; those on “ubiquitous computing,” which remain present today; those on three-dimensional, especially holographic, displays that are prevalent everywhere in cinema, and lastly the contemporary imaginations on quantum computing and how they have been enacted in science fiction. The book appeals to readers interested in the question of how our present imagines its technological futures.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Chapter 1 - Introduction.- Chapter 2 - Media Change as a Cultural Phenomenon.- Chapter 3 - Imagination and Future Media.- Chapter 4 - The Future of Digital Media.- Chapter 5 - Future Media: Radical Imagination and 'Immutable Futures'.

    Több