Media and Society
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 66.99
-
32 004 Ft (30 480 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 3 200 Ft off)
- Kedvezményes ár 28 804 Ft (27 432 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
32 004 Ft
Beszerezhetőség
Csak rendelésre kapható a kiadónál, kissé időigényes.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 6
- Kiadó OUP Australia & New Zealand
- Megjelenés dátuma 2016. október 27.
- ISBN 9780195597240
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem560 oldal
- Méret 249x205x24 mm
- Súly 1002 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Media and Society explores the relationship between the media, their institutions and the world we live in, examining how they are connected and how society and the media affect each other.
TöbbHosszú leírás:
Media and Society explores the relationship between the media, their institutions and the world we live in, examining how they are connected and how society and the media affect each other. The book analyses representations of the world found in films, television, advertisements, news and online to understand the impact of the media in the contemporary world. The sixth edition explores several themes throughout the text, including the contradictory nature of the media and the psychological concerns of the media, to provide clear explanations of complex theories and ideas.
TöbbTartalomjegyzék:
Part 1 Getting Ready: The Media
Defining the Media
Media Studies
What Do the Media Do to Us? Media and Society
What's in a Name? Language and the Social Construction of Reality
Mediation and Representation
Texts, Meanings and Audiences
New Media and Technological Development
Part 2 Pictures: Semiotic Analysis
Semiology
Reading Images and Advertisements
Model Essay: Semiotic Analysis of an Advertisement
Part 3 Making Sense: Discourse, Ideology and Hegemony
Discourse and Ideology
Dominant Ideology and Hegemony
Culture Jamming and Counter-hegemony
Part 4 Stories: Approaches for Narrative Analysis
Genres, Codes and Conventions
The Language of Film: American Beauty
Narrative Structure and Binary Oppositions
Digital Television and Interactive Narratives
Documentary and Reality TV
Why Stories?
Part 5 Media and Identity: Representation, Impact and Influence
Feminism, Post-feminism and Ideology of Femininity
Ideologies and Discourses of Masculinity
Ethnicity, Ideology and the Media
Stars and Celebrities
Part 6: But They Keep Moving the Posts: Postmodern and Global Perspectives
Postmodernism
Globalisation
Sports Investigations Law and the ECHR: Collection, Use and Exchange of Intelligence
Gestalten mit Blüten und Blumen: Mit Gräsern, Zweigen, Fruchtständen
2 712 Ft
2 577 Ft
Innenräume in der Literatur des deutschen Mittelalters: 19. Anglo-deutsches Colloquium
86 682 Ft
82 349 Ft
Essential Ultrasound Anatomy
34 870 Ft
30 337 Ft