Media Accountability and Freedom of Publication
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 106.00
-
50 641 Ft (48 230 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 5 064 Ft off)
- Kedvezményes ár 45 577 Ft (43 407 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
50 641 Ft
Beszerezhetőség
A kiadónál véglegesen elfogyott, nem rendelhető. Érdemes újra keresni a címmel, hátha van újabb kiadás.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Oxford University Press
- Megjelenés dátuma 2003. szeptember 18.
- ISBN 9780198742517
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem380 oldal
- Méret 224x145x24 mm
- Súly 638 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
What are the media's responsibilities? To whom are they accountable? Are they increasingly growing out of control? In the twenty-first century, our mass media are becoming more powerful and more difficult to hold to account, and attempts at control to prevent harm or make media more responsible are often viewed as infringements of market and media freedom. In this stimulating new study, Denis McQuail argues that freedom and accountability are not incompatible and shows ways forward
to greater responsibility.
Hosszú leírás:
What are the media's responsibilities? To whom are they accountable? Are they increasingly growing out of control? In the twenty-first century, our mass media are becoming more powerful and more difficult to hold to account, and attempts at control to prevent harm or make media more responsible are often viewed as infringements of market and media freedom. In this stimulating new study, Denis McQuail identifies problematic trends and issues and outlines the principles underlying
media regulation and accountability. In a wide-ranging discussion, which demonstrates that freedom and accountability are not incompatible, the book includes: a review of relevant theory of media and society; a statement of basic communication/publication values; an overview of the system of media
governance; an assessment of media effects; a clarification of key concepts, especially accountability, responsibility, freedom, and publication; an analytic framework and a comparative assessment of the alternative means available for holding media to account.
Tartalomjegyzék:
I. The context
Accountability for publication in the information age
The rise of the media as responsible actor
II. Normative theory of media
Publication and the public interest: the sources of media responsibilities
From communication values to criteria of performance
III. Governance and public roles of the media
The governance of the media: issues and means
The responsibilities of the media: alternative perspectives
On the media as cause
IV. Theory of media, freedom, and accountability
Freedom and accountability
Responsibility and accountability: conceptual distinctions
A framework of assessment
V. Ways and means of accountability
The media market
Media law and regulation
Alternatives to law and market
VI. Drawing conclusions
Lessons from accountability theory
Policy implications
Bibliography
Index
Media Accountability and Freedom of Publication
50 641 Ft
45 577 Ft
Chinese Poetry in Times of Mind, Mayhem and Money
19 908 Ft
18 315 Ft
911: The Book of Help
3 499 Ft
3 220 Ft
Zits Sammelband: PLANLOS: Sammelband: 3 Bände in 1
8 295 Ft
7 880 Ft