Marketing.Neu.Denken
Impulse für eine Disziplin im Wandel
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 69.99
-
29 028 Ft (27 646 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 5 806 Ft off)
- Kedvezményes ár 23 223 Ft (22 117 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
29 028 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Springer Fachmedien Wiesbaden
- Megjelenés dátuma 2026. február 22.
- ISBN 9783658493707
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem oldal
- Méret 240x168 mm
- Nyelv német
- Illusztrációk Etwa 750 S. Mit Online-Extras. 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
Marketing steht am Wendepunkt. Globale Krisen, technologische Disruptionen und gesellschaftliche Umbrüche fordern ein radikales Umdenken. Dieses Buch versammelt 30 Beiträge führender Marketingwissenschaftler und -Praktiker, die den Mut haben, alte Denkmuster zu hinterfragen und neue Perspektiven zu entwickeln. Von KI und Datenlogiken über Customer-Dominant Logic bis hin zu ethischer Verantwortung und Nachhaltigkeit – „Marketing.Neu.Denken“ beleuchtet die zentralen Herausforderungen und Chancen einer Disziplin im Umbruch. Die Beiträge bieten nicht nur theoretische Impulse, sondern auch konkrete Anregungen für Forschung, Lehre und Praxis. Ein inspirierendes Werk für alle, die Marketing nicht nur weiter-, sondern wirklich neu denken wollen.
TöbbTartalomjegyzék:
Marketing.Neu.Denken – Gerne auch aus der Vogelperspektive.- Marketing.Neu.Denken – Denn die Regeln werden neu geschrieben.- Marketing.Neu.Denken – Bevor die KI das auch noch übernimmt.- Marketing.Neu.Denken – Daten und Technologie statt Bauchgefühl und Augenmaß.- Marketing.Neu.Denken – Weil auch der Kunde sich verändert.- Marketing.Neu.Denken – Denn wir sollen es tun.
Több
Refo500 Academic Studies (R5AS)
47 775 Ft
42 998 Ft
Die Regierung der Prekären: Mit einem Vorwort von Judith Butler
5 806 Ft
5 516 Ft