• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Marketing.Neu.Denken: Impulse für eine Disziplin im Wandel

    Marketing.Neu.Denken by Bruhn, Manfred; Burmann, Christoph; Kirchgeorg, Manfred;

    Impulse für eine Disziplin im Wandel

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 69.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        29 028 Ft (27 646 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 5 806 Ft off)
      • Kedvezményes ár 23 223 Ft (22 117 Ft + 5% áfa)

    29 028 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Springer Fachmedien Wiesbaden
    • Megjelenés dátuma 2026. február 22.

    • ISBN 9783658493707
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem oldal
    • Méret 240x168 mm
    • Nyelv német
    • Illusztrációk Etwa 750 S. Mit Online-Extras.
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Marketing steht am Wendepunkt. Globale Krisen, technologische Disruptionen und gesellschaftliche Umbrüche fordern ein radikales Umdenken. Dieses Buch versammelt 30 Beiträge führender Marketingwissenschaftler und -Praktiker, die den Mut haben, alte Denkmuster zu hinterfragen und neue Perspektiven zu entwickeln. Von KI und Datenlogiken über Customer-Dominant Logic bis hin zu ethischer Verantwortung und Nachhaltigkeit – „Marketing.Neu.Denken“ beleuchtet die zentralen Herausforderungen und Chancen einer Disziplin im Umbruch. Die Beiträge bieten nicht nur theoretische Impulse, sondern auch konkrete Anregungen für Forschung, Lehre und Praxis. Ein inspirierendes Werk für alle, die Marketing nicht nur weiter-, sondern wirklich neu denken wollen.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Marketing.Neu.Denken – Gerne auch aus der Vogelperspektive.- Marketing.Neu.Denken – Denn die Regeln werden neu geschrieben.- Marketing.Neu.Denken – Bevor die KI das auch noch übernimmt.- Marketing.Neu.Denken – Daten und Technologie statt Bauchgefühl und Augenmaß.- Marketing.Neu.Denken – Weil auch der Kunde sich verändert.- Marketing.Neu.Denken – Denn wir sollen es tun.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    20% %kedvezmény
    Marketing.Neu.Denken: Impulse für eine Disziplin im Wandel

    Marketing.Neu.Denken: Impulse für eine Disziplin im Wandel

    Bruhn, Manfred; Burmann, Christoph; Kirchgeorg, Manfred

    29 028 Ft

    23 223 Ft

    Marketing.Neu.Denken: Impulse für eine Disziplin im Wandel

    Introducción al diagnóstico por imagen

    Farrell, Thomas A.;

    29 620 Ft

    25 770 Ft

    Marketing.Neu.Denken: Impulse für eine Disziplin im Wandel

    Renée Levi: Ich möchte keine Souveränität

    Levi, Renée; , Burkhalter, Sarah; Enckell, Julie; Martini, Federica; (ed.)

    6 221 Ft

    5 910 Ft

    Marketing.Neu.Denken: Impulse für eine Disziplin im Wandel

    LONELY PLANET Reiseführer San Francisco: Eigene Wege gehen und Einzigartiges erleben.

    Bing, Alison; Vlahides, John A; Benson, Sara;

    8 274 Ft

    7 860 Ft

    Marketing.Neu.Denken: Impulse für eine Disziplin im Wandel

    Refo500 Academic Studies (R5AS)

    Beck, Andreas J.; (ed.)

    47 775 Ft

    42 998 Ft

    next