• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Marketing: 2024 Release ISE

    Marketing: 2024 Release ISE by Grewal, Dhruv; Levy, Michael;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 56.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        27 226 Ft (25 930 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 723 Ft off)
      • Kedvezményes ár 24 504 Ft (23 337 Ft + 5% áfa)

    27 226 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 9
    • Kiadó McGraw Hill
    • Megjelenés dátuma 2024. február 20.

    • ISBN 9781266930607
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem oldal
    • Súly 1293 g
    • Nyelv angol
    • 530

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Marketing was designed to show today?s social and digital students how marketing adds value and how firms maintain and rely on value for establishing lasting relationships with customers. 

    The authors explore both fundamentals and new marketing influences such as digital, social and mobile marketing, marketing analytics, and the psychology influencer on consumer behavior. Written in an engaging, highly visual format with up-to-date examples throughout for today's mobile and modern students and instructors.? 


    Marketing was designed to show today?s social and digital students how marketing adds value and how firms maintain and rely on value for establishing lasting relationships with customers. 

    The authors explore both fundamentals and new marketing influences such as digital, social and mobile marketing, marketing analytics, and the psychology influencer on consumer behavior. Written in an engaging, highly visual format with up-to-date examples throughout for today's mobile and modern students and instructors.? 

    Több

    Tartalomjegyzék:

    SECTION 1: ASSESSING THE MARKETPLACE 
     1 Overview of Marketing 
     2 Developing Marketing Strategies and a Marketing Plan 
        Appendix 2a: Writing a Marketing Plan 
     3 Digital Marketing: Online, Social, and Mobile 
     4 Conscious Marketing, Corporate Social Responsibility, and Ethics 
        Appendix 4a: Understanding Ethics Using Scenarios 
     5 Analyzing the Marketing Environment 

    SECTION 2: UNDERSTANDING THE MARKETPLACE 
     6 Consumer Behavior 
     7 Business-to-Business Marketing
     8 Global Marketing 

    SECTION 3: TARGETING THE MARKETPLACE 
     9 Segmentation, Targeting, and Positioning 
    10 Marketing Research and Analytics 
         Appendix 10a: Using Secondary Data to Assess Customer Lifetime Value (CLV) 

    SECTION 4: VALUE CREATION 
    11 Product, Branding, and Packaging Decisions
    12 Developing New Products 
    13 Services: The Intangible Product 

    SECTION 5: VALUE CAPTURE 
    14 Pricing Concepts for Capturing Value 
    15 Strategic Pricing Methods and Tactics
     
    SECTION 6: VALUE DELIVERY: DESIGNING THE SUPPLY CHAIN AND MARKETING CHANNELS 
    16 Supply Chain and Marketing Channel Management 
    17 Retailing and Omnichannel Marketing 

    SECTION 7: VALUE COMMUNICATION 
    18 Integrated Marketing Communications 
    19 Advertising, Public Relations, and Sales Promotions
    20 Personal Selling and Sales Management

    Több