Marketing
Grundlagen für Studium und Praxis
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 49.99
-
20 733 Ft (19 746 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 147 Ft off)
- Kedvezményes ár 16 587 Ft (15 797 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
20 733 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 17
- Kiadó Springer Fachmedien Wiesbaden
- Megjelenés dátuma 2026. február 12.
- ISBN 9783658498825
- Kötéstípus Kötés ismeretlen
- Terjedelem369 oldal
- Méret 240x168 mm
- Nyelv német
- Illusztrációk IV, 369 S. 94 Abb., 81 Abb. in Farbe. 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
Lernen Sie mit diesem Buch die Marketing-Grundlagen für Studium und Praxis
Dieses Lehrbuch vermittelt die gesamten Grundlagen des Marketing und nimmt dabei konsequent Bezug auf die Praxis. Die anwendungsorientierte Darstellung versetzt die Leser in die Lage, Marketingprobleme zu analysieren und eigenständig Problemlösungen zu erarbeiten. In der 17. Auflage wurden alle Kapitel auf den neuesten Stand gebracht.
Zudem erhalten Sie Zusatzmaterial via App: Laden Sie die Springer Nature Flashcards-App herunter und nutzen Sie exklusive Inhalte, um Ihr Wissen zu überprüfen.
Der Inhalt
- Marketing als Managementprozess
- Strategisches Marketing
- Marktforschung
- Produkt- und Preispolitik
- Kommunikations- und Vertriebspolitik
- Marketingorganisation und -controlling
Für die optimale Prüfungsvorbereitung empfehlen wir Studierenden der Betriebswirtschaft außerdem das Übungsbuch, das zu diesem Buch über das Marketing erschienen ist.
Több
Tartalomjegyzék:
Marketingplanung.- Strategisches Marketing.- Marketingforschung.- Produkt- und Preispolitik.- Kommunikations- und Vertriebspolitik.- Marketingorganisation.- Marketingcontrolling.
Több
Tackling Timorous Economics: How Scotland's Economy Could Work Better for All of Us
7 017 Ft
6 456 Ft
Time Out Miami & the Florida Keys
6 205 Ft
BUNDLE: Bachman: The Practice of Research in Criminology and Criminal Justice, 5e + Hartley: Snapshots of Research
47 775 Ft
43 953 Ft