• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Marketing
      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 50.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        24 360 Ft (23 200 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 436 Ft off)
      • Kedvezményes ár 21 924 Ft (20 880 Ft + 5% áfa)

    24 360 Ft

    Beszerezhetőség

    Megjelenése törölve vagy kivonva a forgalomból. Sajnos nem rendelhető.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 6
    • Kiadó McGraw-Hill Education
    • Megjelenés dátuma 2018. március 16.

    • ISBN 9781260083439
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem720 oldal
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Grewal/Levy's Marketing shows today?s social, mobile and digital student population how marketing adds value and how firms rely on value for establishing lasting relationships with their customers.

    Underscoring that even the best products and services will go unsold if marketers cannot communicate their value, Marketing explores fundamentals and new influencers, with comprehensive coverage and topics like social media and ethics integrated throughout. A robust suite of instructor resources and regularly updated  grewallevymarketing.com blog will keep classroom discussions current and engaging.


    Grewal/Levy's Marketing shows today?s social, mobile and digital student population how marketing adds value and how firms rely on value for establishing lasting relationships with their customers.

    Underscoring that even the best products and services will go unsold if marketers cannot communicate their value, Marketing explores fundamentals and new influencers, with comprehensive coverage and topics like social media and ethics integrated throughout. A robust suite of instructor resources and regularly updated  grewallevymarketing.com blog will keep classroom discussions current and engaging.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    SECTION 1: Assessing The Marketplace

    Chapter 1: Overview of Marketing

    Chapter 2: Developing Marketing Strategies

    Chapter 3: Social and Mobile Marketing

    Chapter 4: Marketing Ethics

    Chapter 5: Analyzing the Marketing Environment

    SECTION 2: Understanding The Marketplace

    Chapter 6: Consumer Behavior

    Chapter 7: Business-to-Business Marketing

    Chapter 8: Global Marketing

    SECTION 3: Targeting The Marketplace

    Chapter 9: Segmentation, Targeting, and Positioning

    Chapter 10: Marketing Research

    SECTION 4: Value Creation

    Chapter 11: Product, Branding, and Packaging Decisions

    Chapter 12: Developing New Products

    Chapter 13: Services: The Intangible Product

    SECTION 5: Value Capture

    Chapter 14: Pricing Concepts for Establishing Value

    Chapter 15: Strategic Pricing Methods

    SECTION 6: Value Delivery: Designing The Channel And Supply Chain

    Chapter 16: Supply Chain and Channel Management

    Chapter 17: Retailing and Omnichannel Marketing

    SECTION 7: Value Communication

    Chapter 18: Integrated Marketing Communications

    Chapter 19: Advertising, Public Relations, and Sales Promotions

    Chapter 20: Personal Selling and Sales Management

    Több