Marketing
Sorozatcím: IRWIN MARKETING;
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 164.99
-
78 823 Ft (75 070 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 7 882 Ft off)
- Kedvezményes ár 70 941 Ft (67 563 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
78 823 Ft
Beszerezhetőség
A kiadónál véglegesen elfogyott, nem rendelhető. Érdemes újra keresni a címmel, hátha van újabb kiadás.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 4
- Kiadó McGraw-Hill Education
- Megjelenés dátuma 2013. február 1.
- ISBN 9780078029004
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem768 oldal
- Méret 284x248x35 mm
- Súly 1783 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
Grewal/Levy was designed for today's changing student population. It has a strong emphasis on experiential learning and focuses on the value that marketers create for the firm. This textbook also provides students with hands-on learning tools through Connect Marketing, and provides professors with updated tools every month through the monthly newsletter.
With Connect Plus, students examine how firms analyze, create, deliver, communicate, and capture value by exploring both the fundamentals in marketing and new influencers, such as social media, all in a format that allows for instructor assessment of learning outcomes, and provides students with a tight integration of topics.
Grewal/Levy was designed for today's changing student population. It has a strong emphasis on experiential learning and focuses on the value that marketers create for the firm. This textbook also provides students with hands-on learning tools through Connect Marketing, and provides professors with updated tools every month through the monthly newsletter.
With Connect Plus, students examine how firms analyze, create, deliver, communicate, and capture value by exploring both the fundamentals in marketing and new influencers, such as social media, all in a format that allows for instructor assessment of learning outcomes, and provides students with a tight integration of topics.
TöbbTartalomjegyzék:
SECTION ONE: Assessing the Marketplace
Chapter 1: Overview of Marketing
Chapter 2: Developing Marketing Strategies and a Marketing Plan
Chapter 3: Social and Mobile Marketing
Chapter 4: Marketing Ethics
Chapter 5: Analyzing the Marketing Environment
SECTION TWO: Understanding the Marketplace
Chapter 6: Consumer Behavior
Chapter 7: Business-to-Business Marketing
Chapter 8: Global Marketing
SECTION THREE: Targeting the Marketplace
Chapter 9: Segmentation, Targeting, and Positioning
Chapter 10: Understanding the Marketplace
SECTION FOUR: Value Creation
Chapter 11: Product, Branding, and Packaging Decisions
Chapter 12: Developing New Products
Chapter 13: Services: The Intangible Product
SECTION FIVE: Value Capture
Chapter 14: Pricing Concepts for Establishing Value
Chapter 15: Strategic Pricing Methods
SECTION SIX: Value Delivery: Designing the Channel and Supply Chain
Chapter 16: Supply Chain and Channel Management
Chapter 17: Retailing and Multichannel Marketing
SECTION SEVEN: Value Communication
Chapter 18: Integrated Marketing Communications
Chapter 19: Advertising, Public Relations, and Sales Promotions
Chapter 20: Personal Selling and Sales Management
Több
Marketing
78 823 Ft
70 941 Ft
Praying the Book of Job: To Understand Trouble and Suffering
5 624 Ft
5 174 Ft
Psychological Perspectives on Sexual Problems: New Directions in Theory and Practice
28 665 Ft
25 799 Ft
EU Law: Text, Cases, and Materials
20 538 Ft
18 484 Ft