• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Marketing

    Marketing by Grewal, Dhruv; Levy, Michael;

    Sorozatcím: IRWIN MARKETING;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 164.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        78 823 Ft (75 070 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 7 882 Ft off)
      • Kedvezményes ár 70 941 Ft (67 563 Ft + 5% áfa)

    78 823 Ft

    Beszerezhetőség

    A kiadónál véglegesen elfogyott, nem rendelhető. Érdemes újra keresni a címmel, hátha van újabb kiadás.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 4
    • Kiadó McGraw-Hill Education
    • Megjelenés dátuma 2013. február 1.

    • ISBN 9780078029004
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem768 oldal
    • Méret 284x248x35 mm
    • Súly 1783 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Grewal/Levy was designed for today's changing student population. It has a strong emphasis on experiential learning and focuses on the value that marketers create for the firm. This textbook also provides students with hands-on learning tools through Connect Marketing, and provides professors with updated tools every month through the monthly newsletter.


    With Connect Plus, students examine how firms analyze, create, deliver, communicate, and capture value by exploring both the fundamentals in marketing and new influencers, such as social media, all in a format that allows for instructor assessment of learning outcomes, and provides students with a tight integration of topics.



    Grewal/Levy was designed for today's changing student population. It has a strong emphasis on experiential learning and focuses on the value that marketers create for the firm. This textbook also provides students with hands-on learning tools through Connect Marketing, and provides professors with updated tools every month through the monthly newsletter.


    With Connect Plus, students examine how firms analyze, create, deliver, communicate, and capture value by exploring both the fundamentals in marketing and new influencers, such as social media, all in a format that allows for instructor assessment of learning outcomes, and provides students with a tight integration of topics.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    SECTION ONE: Assessing the Marketplace

    Chapter 1: Overview of Marketing

    Chapter 2: Developing Marketing Strategies and a Marketing Plan

    Chapter 3: Social and Mobile Marketing

    Chapter 4: Marketing Ethics

    Chapter 5: Analyzing the Marketing Environment

    SECTION TWO: Understanding the Marketplace

    Chapter 6: Consumer Behavior

    Chapter 7: Business-to-Business Marketing

    Chapter 8: Global Marketing

    SECTION THREE: Targeting the Marketplace

    Chapter 9: Segmentation, Targeting, and Positioning

    Chapter 10: Understanding the Marketplace

    SECTION FOUR: Value Creation

    Chapter 11: Product, Branding, and Packaging Decisions

    Chapter 12: Developing New Products

    Chapter 13: Services: The Intangible Product

    SECTION FIVE: Value Capture

    Chapter 14: Pricing Concepts for Establishing Value

    Chapter 15: Strategic Pricing Methods

    SECTION SIX: Value Delivery: Designing the Channel and Supply Chain

    Chapter 16: Supply Chain and Channel Management

    Chapter 17: Retailing and Multichannel Marketing

    SECTION SEVEN: Value Communication

    Chapter 18: Integrated Marketing Communications

    Chapter 19: Advertising, Public Relations, and Sales Promotions

    Chapter 20: Personal Selling and Sales Management

    Több