• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Marketing and Smart Technologies: Proceedings of ICMarkTech 2019

    Marketing and Smart Technologies by Rocha, Álvaro; Reis, José Luís; Peter, Marc K.; Bogdanović, Zorica;

    Proceedings of ICMarkTech 2019

    Sorozatcím: Smart Innovation, Systems and Technologies; 167;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 160.49
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        66 563 Ft (63 393 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 13 313 Ft off)
      • Kedvezményes ár 53 250 Ft (50 714 Ft + 5% áfa)

    66 563 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Hosszú leírás:

    This book includes selected papers presented at the International Conference on Marketing and Technologies (ICMarkTech 2019), held at Maieutica Academic Campus (University Institute of Maia & Polytechnic Institute of Maia) in Maia, Portugal, from 27 to 29 November 2019. It covers up-to-date cutting-edge research on artificial intelligence applied in marketing, virtual and augmented reality in marketing, business intelligence databases and marketing, data mining and big data, marketing data science, web marketing, e-commerce and v-commerce, social media and networking, geomarketing and IoT, marketing automation and inbound marketing, machine learning applied to marketing, customer data management and CRM, and neuromarketing technologies.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    The Digital Advertising Conceptual Flow - A Literature Review.- Featured Snippets Results in Google Web Search: An Exploratory Study.- Willingness to pay a premium price for streaming services: the role of trust in services.- Websites as spaces of confluence: narratives and the pursuit of legitimacy.- User Behavior: The Case of Instagram.- The Influence of YouTubers in Consumer Behavior.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    20% %kedvezmény
    Marketing and Smart Technologies: Proceedings of ICMarkTech 2019

    Mastering the Novels of Jane Austen

    Gill, Richard; Gregory, Susan;

    16 238 Ft

    12 991 Ft

    20% %kedvezmény
    Marketing and Smart Technologies: Proceedings of ICMarkTech 2019

    Marketing and Smart Technologies: Proceedings of ICMarkTech 2019

    Rocha, Álvaro; Reis, José Luís; Peter, Marc K.; Bogdanović, Zorica

    66 563 Ft

    53 250 Ft

    Marketing and Smart Technologies: Proceedings of ICMarkTech 2019

    Kontext B2: Deutsch als Fremdsprache. 6 Audio-CDs

    Dengler, Stefanie; Koithan, Ute; Mayr-Sieber, Tanja;

    12 290 Ft

    20% %kedvezmény
    Marketing and Smart Technologies: Proceedings of ICMarkTech 2019

    Public Administration in India

    Chakrabarty, Bidyut; Kandpal, Prakash Chand;

    64 496 Ft

    51 597 Ft

    next