Marketing and Smart Technologies
Proceedings of ICMarkTech 2019
Sorozatcím: Smart Innovation, Systems and Technologies; 167;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 160.49
-
66 563 Ft (63 393 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 13 313 Ft off)
- Kedvezményes ár 53 250 Ft (50 714 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
66 563 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1st ed. 2020
- Kiadó Springer Nature Singapore
- Megjelenés dátuma 2019. november 29.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9789811515637
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem458 oldal
- Méret 235x155 mm
- Súly 1101 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk XXVI, 458 p. 91 illus., 63 illus. in color. Illustrations, black & white 7
Kategóriák
Hosszú leírás:
This book includes selected papers presented at the International Conference on Marketing and Technologies (ICMarkTech 2019), held at Maieutica Academic Campus (University Institute of Maia & Polytechnic Institute of Maia) in Maia, Portugal, from 27 to 29 November 2019. It covers up-to-date cutting-edge research on artificial intelligence applied in marketing, virtual and augmented reality in marketing, business intelligence databases and marketing, data mining and big data, marketing data science, web marketing, e-commerce and v-commerce, social media and networking, geomarketing and IoT, marketing automation and inbound marketing, machine learning applied to marketing, customer data management and CRM, and neuromarketing technologies.
TöbbTartalomjegyzék:
The Digital Advertising Conceptual Flow - A Literature Review.- Featured Snippets Results in Google Web Search: An Exploratory Study.- Willingness to pay a premium price for streaming services: the role of trust in services.- Websites as spaces of confluence: narratives and the pursuit of legitimacy.- User Behavior: The Case of Instagram.- The Influence of YouTubers in Consumer Behavior.
Több
The Essentials of Political Analysis, 3rd Edition + A Stata Companion to Political Analysis Package
31 053 Ft
28 569 Ft