Marketing and Consumption in Modern Japan
Sorozatcím: Routledge Studies in the Growth Economies of Asia;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 160.00
-
76 440 Ft (72 800 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 15 288 Ft off)
- Kedvezményes ár 61 152 Ft (58 240 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
76 440 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2014. február 25.
- ISBN 9780415323130
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem276 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 670 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 55 Illustrations, black & white; 41 Halftones, black & white; 14 Line drawings, black & white; 13 Tables, black & white 0
Kategóriák
Rövid leírás:
This book explores the development of marketing, consumption and marketing thought in Japan during the twentieth century. It shows how Japan had a long established indigenous traditional approach to marketing, separate from Western approaches, and discusses how the Japanese approach to marketing was applied in the form of new marketing activities, responding to changing patterns of consumption, which contributed considerably to Japan's economic success. The book concludes with a discussion of how Japanese approach to marketing is likely to develop at a time when globalisation and international marketing are having an increasing impact in Japan.
TöbbHosszú leírás:
This book explores the development in Japan throughout the twentieth century of marketing and consumerism. It shows how Japan had a long established indigenous traditional approach to marketing, separate from Western approaches to marketing, and discusses how the Japanese approach to marketing was applied in the form of new marketing activities, which, responding to changing patterns of consumption, contributed considerably to Japan's economic success. The book concludes with a discussion of how Japanese approach to marketing is likely to develop at a time when globalisation and international marketing are having an increasing impact in Japan.
"Professor Kazuo Usui has produced an original and insightful study of retail evolution and consumption in Japan. The use of a variety of sources to explain the changing distribution structures is an impressive template for studies of the retail and consumer history in other societies." – John Dawson, University of Edinburgh Business School
Több
Tartalomjegyzék:
Introduction Part 1: Marketing and Consumption from c.1905 to 1937 Historical Settings 1. ‘Reeks of Butter and Milk’? Marketing of Western-style Sweets through the Keiretsu Retail Network 2. ‘Miss Shiseido’: Marketing an Image with the Help of Keiretsu 3. Lighting as Enlightenment: Consumer Life with Modern Western Technologies 4. ‘Tomorrow I’ll go to Mitsukoshi’: The Department Store, a Dream or a Threat of Modernity? Part 2: Marketing and Consumption, High Economic Growth to the Present Historical Settings 5. ‘Discount is My Philosophy’: Consumption of Everyday Necessities from Super 6. ‘Sacred Treasures’ for Every Home: Keiretsu vs. Independent Retailers of Electrical Products 7. Convenience Stores: Born in America and Revised in Japan Summing up
Több