• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Market Orientation Capabilities: A Study of Learning Processes in Market-oriented Companies

    Market Orientation Capabilities by Silkoset, Ragnhild;

    A Study of Learning Processes in Market-oriented Companies

      • 5% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 59.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        24 470 Ft (23 305 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 5% (cc. 1 224 Ft off)
      • Kedvezményes ár 23 247 Ft (22 140 Ft + 5% áfa)

    24 470 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó VDM Verlag Dr. Müller
    • Megjelenés dátuma 2009. január 1.

    • ISBN 9783639044294
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem156 oldal
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Despite the focus on market-oriented companies' superior ability to develop unique market knowledge, few studies have examined how the information processing within the market-oriented companies transforms market data into knowledge. This book combines market orientation with organizational learning theories and develops a model that looks at causes that facilitate the learning process within the market-oriented companies. The author identifies three market orientation capabilities to reflect this learning: market orientation efficiency, market orientation scope and market orientation competitiveness. An empirical investigation among 189 hotels identifies six factors that affected market orientation capabilities, including shared visions, shared market orientation visions, open mind, knowledge level, market based incentives, and turnover. Finally, the three market orientation capabilities positively affected the companies ability to produce superior products.

    Több