Market Assessment with OR Applications
Sorozatcím: Mathematical Engineering, Manufacturing, and Management Sciences;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 48.99
-
23 404 Ft (22 290 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 681 Ft off)
- Kedvezményes ár 18 724 Ft (17 832 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
23 404 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó CRC Press
- Megjelenés dátuma 2021. szeptember 30.
- ISBN 9781032176192
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem124 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 190 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 16 Illustrations, black & white 191
Kategóriák
Rövid leírás:
This book will provide a platform to academicians, practitioners, and researchers to understand marketing management concepts from an OR perspective. This book will help to improve decision making, prediction procedures, and the management of resources more efficiently.
TöbbHosszú leírás:
This book provides an understanding of the concept of marketing and its role in business and public organization including the need for scientific marketing analysis.
It includes a variety of mathematical models applied for better decision making, promotional decisions in the presence of competition, and sales forecasting using an Operational Research (OR) approach. The book also provides a platform to academicians, practitioners, and researchers to gain understanding of marketing management concepts from an OR perspective.
This book offers relevant, international perspectives on techniques for market assessment under one canopy. It will be helpful for those who want to gain insight into understanding the managerial aspects from an OR analyst point of view and is a collaboration that contains plenty of related and valuable techniques used in real-life problems faced by industries.
Több
Tartalomjegyzék:
Preface
Acknowledgments
Author Biographies
Chapter 1 Introduction to Marketing Management
Chapter 2 Need for Scientific Marketing Analysis
Chapter 3 Understanding the Consumer’s Perspective
Chapter 4 Product and Brand Management
Chapter 5 Pricing Decision: A General Perspective
Chapter 6 Some Purchasing Policies Under Fluctuating Pricing
Chapter 7 Distribution Management
Chapter 8 Promotional Management Using OR Concepts
Index
Több
From Microfinance to Business Planning: Escaping Poverty Traps
26 276 Ft
23 649 Ft
The Race Is On!
2 106 Ft
1 938 Ft