• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Market Assessment with OR Applications
      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 48.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        23 404 Ft (22 290 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 681 Ft off)
      • Kedvezményes ár 18 724 Ft (17 832 Ft + 5% áfa)

    23 404 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó CRC Press
    • Megjelenés dátuma 2021. szeptember 30.

    • ISBN 9781032176192
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem124 oldal
    • Méret 234x156 mm
    • Súly 190 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 16 Illustrations, black & white
    • 191

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This book will provide a platform to academicians, practitioners, and researchers to understand marketing management concepts from an OR perspective. This book will help to improve decision making, prediction procedures, and the management of resources more efficiently.

    Több

    Hosszú leírás:

    This book provides an understanding of the concept of marketing and its role in business and public organization including the need for scientific marketing analysis.





    It includes a variety of mathematical models applied for better decision making, promotional decisions in the presence of competition, and sales forecasting using an Operational Research (OR) approach. The book also provides a platform to academicians, practitioners, and researchers to gain understanding of marketing management concepts from an OR perspective.





    This book offers relevant, international perspectives on techniques for market assessment under one canopy. It will be helpful for those who want to gain insight into understanding the managerial aspects from an OR analyst point of view and is a collaboration that contains plenty of related and valuable techniques used in real-life problems faced by industries.



    Több

    Tartalomjegyzék:

    Preface



    Acknowledgments



    Author Biographies



    Chapter 1 Introduction to Marketing Management



    Chapter 2 Need for Scientific Marketing Analysis



    Chapter 3 Understanding the Consumer’s Perspective



    Chapter 4 Product and Brand Management



    Chapter 5 Pricing Decision: A General Perspective



    Chapter 6 Some Purchasing Policies Under Fluctuating Pricing



    Chapter 7 Distribution Management



    Chapter 8 Promotional Management Using OR Concepts



    Index 



     

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Market Assessment with OR Applications

    From Microfinance to Business Planning: Escaping Poverty Traps

    Visconti, Roberto Moro

    26 276 Ft

    23 649 Ft

    20% %kedvezmény
    Market Assessment with OR Applications

    Market Assessment with OR Applications

    Anand, Adarsh; Aggrawal, Deepti; Agarwal, Mohini;

    23 404 Ft

    18 724 Ft

    Market Assessment with OR Applications

    On Generation and Corruption

    Aristotle

    9 493 Ft

    8 734 Ft

    20% %kedvezmény
    Market Assessment with OR Applications

    Wireless Power Transfer: Between Distance and Efficiency

    Zhong, Wenxing; Xu, Dehong; Hui, Ron Shu Yuen

    66 563 Ft

    53 250 Ft

    20% %kedvezmény
    Market Assessment with OR Applications

    Global Food Value Chains and Competition Law

    Lianos, Ioannis; Ivanov, Alexey; Davis, Dennis; (ed.)

    47 297 Ft

    37 838 Ft

    Market Assessment with OR Applications

    Hidden Histories of Unauthorized Migrations from Europe to the United States

    Battisti, Danielle; Kang, S. Deborah; Goodman, Carly;

    47 775 Ft

    42 998 Ft

    Market Assessment with OR Applications

    The Race Is On!

    Testa, Maggie

    2 106 Ft

    1 938 Ft

    next