• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Market Assessment with OR Applications
      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 165.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        78 828 Ft (75 075 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 15 766 Ft off)
      • Kedvezményes ár 63 063 Ft (60 060 Ft + 5% áfa)

    78 828 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó CRC Press
    • Megjelenés dátuma 2019. december 9.

    • ISBN 9780367226923
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem124 oldal
    • Méret 234x156 mm
    • Súly 390 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 16 Illustrations, black & white; 1 Halftones, black & white; 15 Line drawings, black & white; 2 Tables, black & white
    • 10

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This book will provide a platform to academicians, practitioners, and researchers to understand marketing management concepts from an OR perspective. This book will help to improve decision making, prediction procedures, and the management of resources more efficiently.

    Több

    Hosszú leírás:

    This book provides an understanding of the concept of marketing and its role in business and public organization including the need for scientific marketing analysis.



    It includes a variety of mathematical models applied for better decision making, promotional decisions in the presence of competition, and sales forecasting using an Operational Research (OR) approach. The book also provides a platform to academicians, practitioners, and researchers to gain understanding of marketing management concepts from an OR perspective.



    This book offers relevant, international perspectives on techniques for market assessment under one canopy. It will be helpful for those who want to gain insight into understanding the managerial aspects from an OR analyst point of view and is a collaboration that contains plenty of related and valuable techniques used in real-life problems faced by industries.


    Több

    Tartalomjegyzék:

    Preface


    Acknowledgments


    Author Biographies


    Chapter 1 Introduction to Marketing Management


    Chapter 2 Need for Scientific Marketing Analysis


    Chapter 3 Understanding the Consumer’s Perspective


    Chapter 4 Product and Brand Management


    Chapter 5 Pricing Decision: A General Perspective


    Chapter 6 Some Purchasing Policies Under Fluctuating Pricing


    Chapter 7 Distribution Management


    Chapter 8 Promotional Management Using OR Concepts


    Index 


     

    Több