Making Popular Music
Musicians, Creativity and Institutions
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 41.99
-
20 060 Ft (19 105 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 012 Ft off)
- Kedvezményes ár 16 048 Ft (15 284 Ft + 5% áfa)
- A kedvezmény érvényes eddig: 2025. december 31.
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
20 060 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Bloomsbury Academic
- Megjelenés dátuma 2000. április 28.
- Kötetek száma Paperback
- ISBN 9780340652237
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem200 oldal
- Méret 234x155x17 mm
- Súly 322 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Drawing on a
wide range of theoretical positions, as well as examining musical texts
from twentieth-century pop,this groundbreaking
book develops a powerful case for the importance of production in
contemporary culture. Students of cultural and media studies, music and
the performing arts will find this book an invaluable resource.
Hosszú leírás:
*Nominated for the International Association for the Study of Popular Music Book Prize*
Partly
because they are the objects of such intense adulation by fans popular
musicians remain strangely enigmatic figures, shrouded in mythology.
This book looks beyond the myth and examines the diverse roles music
makers have had to adopt in order to go about their work: designer,
ventriloquist, star, delegate of the people. The musician is a divided
subject and jack of all trades
However the story does
not end here. Arguing against that strand in cultural studies which
deconstructs all claims for authorship by the individual artist, Jason
Toynbee suggests that creativity should be reconceived rather than
abandoned. He argues that what is needed is a sense of 'the radius of
creativity' within which musicians work, an approach that takes into
account both the embedded collectivism of popular music practice and the
institutional power of the music industries.
Drawing on a
wide range of theoretical positions, as well as examining musical texts
from across the history of twentieth-century pop,this groundbreaking
book develops a powerful case for the importance of production in
contemporary culture. Students of cultural and media studies, music and
the performing arts will find this book an invaluable resource.