Magnitude Scaling
Quantitative Measurement of Opinions
Sorozatcím: Quantitative Applications in the Social Sciences; 25;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 36.99
-
17 671 Ft (16 830 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 3 534 Ft off)
- Kedvezményes ár 14 137 Ft (13 464 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
17 671 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó SAGE Publications, Inc
- Megjelenés dátuma 1981. november 24.
- ISBN 9780803917477
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem88 oldal
- Méret 215x139 mm
- Nyelv angol 90
Kategóriák
Rövid leírás:
'The book is a good introduction, with practical examples and suggestions as to log-log plotting. There is even a footnote reminding one of the basic arithmetic of logarithms! There are examples, validity studies and several suggestions as to the value of line marking as a questionnaire response mode. In all a valuable informative addition to an important series.' -- Quantitative Sociology Newsletter
TöbbHosszú leírás:
Describes the techniques and rationale behind magnitude scaling that can provide the researcher with greater accuracy in gauging the strength of opinions, attitudes, and social judgments by providing the respondent with continuous response measures.