M: Marketing: 2025 Release ISE
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 56.99
-
27 226 Ft (25 930 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 723 Ft off)
- Kedvezményes ár 24 504 Ft (23 337 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
27 226 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 9
- Kiadó McGraw Hill
- Megjelenés dátuma 2025. március 12.
- ISBN 9781265060244
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem oldal
- Súly 973 g
- Nyelv angol 636
Kategóriák
Hosszú leírás:
M: Marketing continues to emphasize that marketing adds value an essential theme woven throughout the print and digital elements through Connect. Marketing continues to evolve as industry strategies and communication are impacted by emerging technology, influencer marketing, social responsibility, sustainability, and ethical data collection. Coverage of AI has been threaded throughout the chapters, new innovative products and services, as well as employing new methods and channels are all explored to understand how to reach the customers of today -especially with Gen Z changing the landscape of marketing. Adding Value, Ethical & Societal Dilemma and Social Marketing features in each chapter reflect the ever-changing landscape.
M: Marketing continues to emphasize that marketing adds value an essential theme woven throughout the print and digital elements through Connect. Marketing continues to evolve as industry strategies and communication are impacted by emerging technology, influencer marketing, social responsibility, sustainability, and ethical data collection. Coverage of AI has been threaded throughout the chapters, new innovative products and services, as well as employing new methods and channels are all explored to understand how to reach the customers of today -especially with Gen Z changing the landscape of marketing. Adding Value, Ethical & Societal Dilemma and Social Marketing features in each chapter reflect the ever-changing landscape.
Tartalomjegyzék:
Section One: ASSESSING THE MARKETPLACE
1. Overview of Marketing
2. Developing Marketing Strategies and a Marketing Plan
3. Digital Marketing: Online, Social, and Mobile
4. Conscious Marketing, Corporate Social Responsibility, and
Ethics
5. Analyzing the Marketing Environment
Section Two: UNDERSTANDING THE MARKETPLACE
6. Consumer Behavior
7. Business-to-Business Marketing
8. Global Marketing
Section Three: TARGETING THE MARKETPLACE
9. Segmentation, Targeting, and Positioning
10. Marketing Research and Analytics
Section Four: VALUE CREATION
11. Product, Branding, and Packaging Decisions
12. Developing New Products
13. Services: The Intangible Product
Section Five: VALUE CAPTURE
14. Pricing Concepts for Capturing Value
Section Six: VALUE DELIVERY: DESIGNING THE CHANNEL
AND SUPPLY CHAIN
15. Supply Chain and Channel Management
16. Retailing and Omnichannel Marketing
Section Seven: VALUE COMMUNICATION
17. Integrated Marketing Communications
18. Advertising, Public Relations, and Sales Promotions
19. Personal Selling and Sales Management
Cicero and Roman Religion: Eight Studies
19 078 Ft
Of Gods and Men
15 760 Ft
14 500 Ft