• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Luxury Marketing, Sustainability and Technology: The Future of Luxury Management

    Luxury Marketing, Sustainability and Technology by Thaichon, Park; Quach, Sara;

    The Future of Luxury Management

    Sorozatcím: Routledge Studies in Luxury Management;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 145.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        69 273 Ft (65 975 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 13 855 Ft off)
      • Kedvezményes ár 55 419 Ft (52 780 Ft + 5% áfa)

    69 273 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2023. június 9.

    • ISBN 9781032342917
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem206 oldal
    • Méret 234x156 mm
    • Súly 540 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 23 Illustrations, black & white; 12 Halftones, black & white; 11 Line drawings, black & white; 14 Tables, black & white
    • 469

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Luxury Marketing, Sustainability and Technology explores how new technologies, sustainability and relationship marketing impact and change the future of luxury brand management.

    Több

    Hosszú leírás:

    Luxury Marketing, Sustainability and Technology explores how new technologies, sustainability, and relationship marketing impact and change the future of luxury brand management. Whilst the luxury industry is experiencing exponential growth, further research is vital to improve knowledge and understand how luxury management operates in the new age of marketing.


    Through a range of empirical and theoretical contributions, this book offers clear insights into relationship marketing and luxury management. It examines the growth of luxury, marketing strategies for luxury brands, advertising and communication of luxury brands, AI and disruptive technology in luxury marketing, and sustainability and pro-environmental luxury. All the chapters close with practical summaries and recommendations for businesses practice.


    This book is a useful reference for scholars and postgraduate researchers across luxury management and marketing, including those interested in international marketing, social media marketing, and fashion management, as well as innovation management and sustainability.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Luxury Marketing and Sustainability in the South Asian Context


    Nirma Sadamali Jayawardena, Sara Quach, Charitha Harshani Perera, Park Thaichon, and Narayanage Jayantha Dewasiri



    2. Digital Technologies in Luxury Industry: Identifying the Future Aspects of Luxury Brand Management


    Md. Abdul Alim, Park Thaichon, Sara Quach, Scott Weaven, and Tusher Ghosh



    3. Ethical and sustainability issues of artificial intelligence (AI) in the luxury industry


    Lars-Erik Casper Ferm, Sara Shawky, Park Thaichon, and Sara Quach



    4. Luxury brands and pro-environmental behaviour through commitment: the (un)awareness perspective


    Nadezhda Lisichkova and Cecilia Lindh



    5. Attention toward Sustainability in Premium Food Packaging: An Eye Tracking Study on Red Meat


    Reyhane Hooshmand, Billy Sung, Joo Hee Kim, and Felix Septianto



    6. Exploring the role of sustainable organic food consumption and the role of organic food as a luxury product: A case study in Nepal


    Udgam Mishra, Nirma Sadamali Jayawardena, and Park Thaichon



    7. Assessing the impact of Sustainability News clips on fast-fashion brands purchase intention: A neuromarketing study


    Nicolas Hamelin and Monica Chaudhary



    8. The present and future of the luxury-sustainability paradox


    Kevin Teah, Isaac Cheah, and Anwar Sadat Shimul



    9. Localized luxury and luxury marketing: Meaning makings of Chinese luxury brand


    Ting Jin, Wei Shao, and Park Thaichon



    10. Luxury marketing within a Chinese consumers’ perspective: Local versus global luxury brand consumption


    Ting Jin, Wei Shao, and Park Thaichon

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Luxury Marketing, Sustainability and Technology: The Future of Luxury Management

    British Lesbian, Gay, and Bisexual Psychologies: Theory, Research, and Practice

    Drescher, Jack; Peel, Elizabeth; Clarke, Victoria;

    9 072 Ft

    8 165 Ft

    Luxury Marketing, Sustainability and Technology: The Future of Luxury Management

    Besties: Find Their Groove

    Miller, Kayla;Canino, Jeffrey

    4 920 Ft

    4 527 Ft

    Luxury Marketing, Sustainability and Technology: The Future of Luxury Management

    Plantagenet England: 1225-1360

    Prestwich, Michael;

    24 843 Ft

    22 359 Ft

    Luxury Marketing, Sustainability and Technology: The Future of Luxury Management

    Pediatric Surgery: Diagnosis and Management

    Puri, Prem; Höllwarth, Michael E.; (ed.)

    124 254 Ft

    109 344 Ft

    20% %kedvezmény
    Luxury Marketing, Sustainability and Technology: The Future of Luxury Management

    Mental Health, Social Mirror

    Avison, William R.; McLeod, Jane D.; Pescosolido, Bernice A.

    44 374 Ft

    35 499 Ft

    next