• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Lehrplan und Internationalisierung: Der Kontext der angolanischen Hochschulbildung und die UNESCO-Bildungsagenda 2030

    Lehrplan und Internationalisierung by José Diogo, Macedo;

    Der Kontext der angolanischen Hochschulbildung und die UNESCO-Bildungsagenda 2030

      • 5% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 54.90
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        22 769 Ft (21 685 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 5% (cc. 1 138 Ft off)
      • Kedvezményes ár 21 631 Ft (20 601 Ft + 5% áfa)

    22 769 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Verlag Unser Wissen
    • Megjelenés dátuma 2023. január 1.
    • Kötetek száma Großformatiges Paperback. Klappenbroschur

    • ISBN 9786206562108
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem96 oldal
    • Méret 220x150 mm
    • Nyelv német
    • 425

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Curriculum und Internationalisierung: der Kontext der angolanischen Hochschulbildung und die UNESCO-Bildungsagenda 2030 - ist ein Forschungsprojekt, das mit der Absicht entwickelt wurde, den Stand (Fortschritte und Verzögerungen) der Lehrplanstudien in Angola in Bezug auf die in der UNESCO-Bildungsagenda 2030 enthaltenen Entwicklungsziele zu verstehen. Es wurden Interviews mit Einrichtungen durchgeführt, die mit dem Teilsystem der Hochschulbildung in Angola verbunden sind, und die Ergebnisse der Studie veranschaulichen den Organisationsgrad dieses Teilsystems der Bildung und die Position Angolas in Bezug auf die UNESCO.

    Több