Learning in the Plural – Essays on the Humanities and Public Life
Essays on the Humanities and Public Life
Sorozatcím: Transformations in Higher Education;
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 21.95
-
10 486 Ft (9 987 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 049 Ft off)
- Kedvezményes ár 9 438 Ft (8 988 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
10 486 Ft
Beszerezhetőség
A kiadónál átmenetileg nincs raktáron, ezért a szokásosnál (2-4 hét) többet kell várni a beszerzésre. Ez általában néhány hét plusz időt jelent.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó LUP – Michigan State University Press
- Megjelenés dátuma 2014. március 30.
- Kötetek száma Paperback
- ISBN 9781611861129
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem194 oldal
- Méret 229x152x15 mm
- Súly 318 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Can civic engagement rescue the humanities from a prolonged identity crisis? How can the practices and methods, the conventions and innovations of humanities teaching and scholarship yield knowledge that contributes to the public good? These are just two of the questions David D. Cooper tackles in his essays on the humanities, literacy, and public life. As insightful as they are provocative, these essays address important issues head-on.
TöbbHosszú leírás:
Can civic engagement rescue the humanities from a prolonged identity crisis? How can the practices and methods, the conventions and innovations of humanities teaching and scholarship yield knowledge that contributes to the public good? These are just two of the vexing questions David D. Cooper tackles in his essays on the humanities, literacy, and public life. As insightful as they are provocative, these essays address important issues head-on and raise questions about the relevance and roles of humanities teaching and scholarship, the moral footings and public purposes of the humanities, engaged teaching practices, institutional and disciplinary reform, academic professionalism, and public scholarship in a democracy.
Destined to stir discussion about the purposes of the humanities and the problems we face during an era of declining institutional support, public alienation and misunderstanding, student ambivalence, and diminishing resources, the questions Cooper raises in this book are uncomfortable and, in his view, necessary for reflection, renewal, and reform. With frank, deft assessments, Cooper reports on active learning initiatives that reenergised his own teaching life while reshaping the teaching mission of the humanities, including service learning, collaborative learning, the learning community movement, and student-centred and deliberative pedagogy.
Grand Trunk R Co of Canada V. Ives U.S. Supreme Court Transcript of Record with Supporting Pleadings
13 011 Ft
11 970 Ft