• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Language Identity, Learning, and Teaching in Costa Rica: Core Theoretical Elements and Practices in EFL

    Language Identity, Learning, and Teaching in Costa Rica by Barrantes-Elizondo, Lena; Olivares-Garita, Cinthya;

    Core Theoretical Elements and Practices in EFL

    Sorozatcím: Global South Perspectives on TESOL;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 135.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        64 496 Ft (61 425 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 12 899 Ft off)
      • Kedvezményes ár 51 597 Ft (49 140 Ft + 5% áfa)

    64 496 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Rövid leírás:

    This edited collection provides a comprehensive and locally situated understanding of English language teaching from the perspective of dedicated and experienced language professionals and researchers in Costa Rica.

    Több

    Hosszú leírás:

    This edited collection provides a comprehensive and locally situated understanding of English language teaching from the perspective of dedicated and experienced language professionals and researchers in Costa Rica.


    The book uses a series of reflective sections that interconnect theory and practice in a non-English-dominant context in order to inform and transform pedagogical practices. The chapters depict a wide-ranging image of English language teaching and learning in the region, encouraging in-service teachers, TESOL specialists, and ELT scholars to critically reassess, rethink, and relearn teaching and learning as more than a political decision in an educational curriculum.


    Ultimately promoting the practice as dynamic, ever-changing, and culturally situated, the book will be highly relevant to researchers, academics, scholars, and faculty in the fields of teacher education, educational research, EFL, and modern foreign languages.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Introduction: A Historical Review of English Teaching in Costa Rica  Part I: Context, Culture, and Identity  1. Challenging Language Ideologies in the Global South: EFL Teacher Education as a Critical Site  2. EFL Teaching: A(nother) Chiaroscuro in and Beyond the Modern Nation-State: The Case of Costa Rica  3. The Need for a Critical Perspective Into the Teaching of English for Occupational Purposes Part II: Language Learning  4. Language Learning Strategies in TEFL: Balancing Theory and Student Instinct  5. Metacognition in Listening: Tasks That Foster Metacognitive Skills  6. Learner Empowerment: Reconceptualizing the English Language Learner Through a More Humanistic and Critical Lens  7. Integrating Technology in the EFL Classroom: Moving Towards a Student-Centered Approach  Part III: Language Teaching  8. Professional Agency and Identity of English Language Teachers in Costa Rica: A Call for Decolonizing Action  9. Professional Growth: A Reflective and Motivational Practice Toward an Endless Journey in Education  10. Designing Digital Multimodal Narratives in EFL Teacher Education

    Több