Kundenbeschwerden im Web 2.0
Eine korpusbasierte Untersuchung zur Pragmatik von Beschwerden im Deutschen und Italienischen
Sorozatcím: Tübinger Beiträge zur Linguistik (TBL); 571;
- Kiadói listaár EUR 78.00
-
32 350 Ft (30 810 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
32 350 Ft
Beszerezhetőség
Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1. Auflage
- Kiadó Narr
- Megjelenés dátuma 2020. január 24.
- ISBN 9783823383642
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem304 oldal
- Méret 221x152x22 mm
- Súly 462 g
- Nyelv német 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
Die Kommunikation in sozialen Netzwerken ist in den letzten Jahren zunehmend ins Interesse der (Im)politeness-Forschung gerückt. Die Arbeit untersucht einen Korpus aus jeweils 400 Kundenbeschwerden auf deutschen und italienischen Facebook-Seiten, insbesondere hinsichtlich inhaltlicher Strukturen, Modifikation sowie Selbstdarstellung und Referenzen. Die Ergebnisse werden vor zentralen (Im)politenessTheorien diskutiert und mögliche Ursachen für die Unterschiede zwischen deutsch- und italienischsprachigen Beschwerden aufgezeigt.
TöbbTartalomjegyzék:
Danksagung
1 Einleitung
2 Forschungsüberblick I: (Im)politeness-Theorien
3 Forschungsüberblick II: Sprachwissenschaftliche Beschwerdeforschung
4 Facebook-Beschwerden: Kommunikationssituation und
Teilnehmerkonstellation
5 Korpus und Forschungsfragen
6 Der Aufbau der Beschwerdeposts: moves
7 Interne und externe Modifikation: supportive moves, upgraders und downgraders
8 Selbstdarstellung und Referenzen zwischen privater und öffentlicher Kommunikation
9 Ergebnisse und Ausblick
Literaturverzeichnis
Abbildungsverzeichnis
Tabellenverzeichnis
Evolution and Genetics in Life Histories
35 481 Ft
32 643 Ft