• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Kundenbeschwerden im Web 2.0: Eine korpusbasierte Untersuchung zur Pragmatik von Beschwerden im Deutschen und Italienischen

    Kundenbeschwerden im Web 2.0 by Kunkel, Melanie;

    Eine korpusbasierte Untersuchung zur Pragmatik von Beschwerden im Deutschen und Italienischen

    Sorozatcím: Tübinger Beiträge zur Linguistik (TBL); 571;

      • Kiadói listaár EUR 78.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        32 350 Ft (30 810 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1. Auflage
    • Kiadó Narr
    • Megjelenés dátuma 2020. január 24.

    • ISBN 9783823383642
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem304 oldal
    • Méret 221x152x22 mm
    • Súly 462 g
    • Nyelv német
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Die Kommunikation in sozialen Netzwerken ist in den letzten Jahren zunehmend ins Interesse der (Im)politeness-Forschung gerückt. Die Arbeit untersucht einen Korpus aus jeweils 400 Kundenbeschwerden auf deutschen und italienischen Facebook-Seiten, insbesondere hinsichtlich inhaltlicher Strukturen, Modifikation sowie Selbstdarstellung und Referenzen. Die Ergebnisse werden vor zentralen (Im)politenessTheorien diskutiert und mögliche Ursachen für die Unterschiede zwischen deutsch- und italienischsprachigen Beschwerden aufgezeigt.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Danksagung

    1 Einleitung
    2 Forschungsüberblick I: (Im)politeness-Theorien
    3 Forschungsüberblick II: Sprachwissenschaftliche Beschwerdeforschung
    4 Facebook-Beschwerden: Kommunikationssituation und
    Teilnehmerkonstellation
    5 Korpus und Forschungsfragen
    6 Der Aufbau der Beschwerdeposts: moves
    7 Interne und externe Modifikation: supportive moves, upgraders und downgraders
    8 Selbstdarstellung und Referenzen zwischen privater und öffentlicher Kommunikation
    9 Ergebnisse und Ausblick
    Literaturverzeichnis
    Abbildungsverzeichnis
    Tabellenverzeichnis

    Több