• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Knowledge, Networks and Power: The Uppsala School of International Business

    Knowledge, Networks and Power by Holm, U.; Forsgren, M.; Johanson, J.;

    The Uppsala School of International Business

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 106.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        44 374 Ft (42 261 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 8 875 Ft off)
      • Kedvezményes ár 35 499 Ft (33 809 Ft + 5% áfa)

    44 374 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 2015
    • Kiadó Palgrave Macmillan UK
    • Megjelenés dátuma 2015. május 28.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9781137508805
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Lásd még 9781349506125
    • Terjedelem483 oldal
    • Méret 216x140 mm
    • Súly 7232 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XIV, 483 p. Figures
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    This book presents more than four decades of research in international business at the Department of Business Studies, Uppsala University. Gradually, this research has been recognized as 'The Uppsala School'. The work in Uppsala over the years reflects a broad palette of issues and approaches.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    PART I: INTRODUCTION Knowledge, Networks And Power – The Uppsala School Of International Business; Mats Forsgren, Jan Johanson And Ulf Holm PART II: THE INTERNATIONALIZATION PROCESS OF THE FIRM 1. Experiential Knowledge And Cost In The Internationalization Process; Eriksson K., Johanson J., Majkgård A. and Sharma D 2. A Note On The Criticisms Against The Internationalization Process Model; Hadjikhani A. 3. The Concept Of Learning In The Uppsala Internationalization Process: A Critical Review; Forsgren, M. 4. Internationalisation In Industrial Systems – A Network Approach; Johanson J. and Mattsson L.G. 5. Business Networks And Cooperation In International Business Relationships; Blankenburg Holm, Eriksson and Johanson 6. The Uppsala Internationalization Process Model Revisited: From Liability Of Foreignness To Liability Of Outsidership; Johanson J. and Vahlne J-E. 7. Network Knowledge And Business-Relationship Value In The Foreign Market; Hohenthal J., Johanson J. and Johanson M. 8. Division Headquarters Go Abroad – A Step In The Internationalization Of The Multinational-Corporation; Forsgren M., Holm U. And Johanson J. PART III: THE MULTINATIONAL CORPORATION 9. Headquarters Knowledge Of Subsidiary Network Contexts In The Multinational Corporation; Holm U., Johanson J. and Thilenius P. 10. Rationality Vs Ignorance: The Role Of MNE Headquarters In Subsidiaries' Innovation Processes; Ciabuschi F., Forsgren M. and Martin Martín O. 11. Internal Embeddedness, Headquarters Involvement, And Innovation Importance In Multinational Enterprises; Ciabuschi F., Dellestrand H. and Martín Martin O. 12. The Strategic Impact Of External Networks - Subsidiary Performance And Competence Development In The Multinational Corporation; Andersson U., Forsgren M., and Holm U. 13. Competence Development Through Business Relationships Or Competitive Environment?: Subsidiary Impact On MNC Competitive Advantage; Holm U., Holmström C. and Sharma D. 14. Cultural Distance Or Cultural Positions? Analysing The Effect Of Culture On The HQ-Subsidiary Relationship; Drogendijk, R. and Holm, U., International Business Review, (2012), Pp. 383-396. 15. Balancing Subsidiary Influence In The Federative MNC: A Business Network View; Andersson A., Forsgren M. and Holm, U. 16. Quo Vadis? The Entry Into New Technologies In Advanced Foreign Subsidiaries Of The Multinational Enterprise; Blomkvist K., Kappen P. and Zander I. 17. Hymer's Analysis Of The Multinational Organization: Power Retention And The Demise Of The Federative; MNE. Yamin, M. and Forsgren, M.

    Több