• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Issues in Mathematics Teaching

    Issues in Mathematics Teaching by Gates, Peter;

    Sorozatcím: Issues in Teaching Series;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 37.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        18 149 Ft (17 285 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 3 630 Ft off)
      • Kedvezményes ár 14 519 Ft (13 828 Ft + 5% áfa)

    18 149 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Rövid leírás:

    Building on their learning about the teaching of maths on ITT and PGCE courses, the contributors encourage students and teachers to consider and reflect on issues so that they can make reasoned and informed judgements about their teaching.

    Több

    Hosszú leírás:

    This book presents the key debates that the mathematics teacher will need to understand, reflect on and engage in as part of their professional development. Issues in Mathematics Teaching is suitable for those at initial training level right through to practising mathematics teachers. Its accessible structure enables the reader to pursue the issues raised as each chapter includes suggestions for further reading and questions for reflection or debate.

    'Although written for practicing teachers in primary and secondary schools, graduate students and mathematicians working in school contexts may find the discussions useful in gaining a greater understanding of the complexities that confront educators'. - Journal for Research in Mathematics Education

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Part I Setting The Scene: Raising the Issues 1. What is at Issue in Mathematics Teaching? Part II Issues in the Social Context of Mathematics Education 2. Mathematics Teaching in the Real World 3. Language, Social Class and Underachievement in School Mathematics 4. Gender, Reason and Emotion in Secondary Mathematics Classrooms 5. Ethnicity and Mathematics Education 6. We've Still Got to Learn! 'Students' Perspectives on Ability Grouping and Mathematics Achievement 7. What Values do You Teach When You Teach Mathematics? 8. Policy Practices and Principles in Teaching Numeracy: What Makes a Difference? Part III Issues in the Teaching and Learning of Mathematics 9. Teaching Mathematics Resourcefully 10. Dealing with Misconceptions in Mathematics 11. Adjusting to the Newcomer: Roles for the Computer in Mathematics Classrooms 12. Reading Mathematics Texts 13. Personal, Spiritual, Moral, Social and Cultural Issues in Teaching Mathematics Part IV Issues in the Assessment of Mathematics 14. Making Judgements About Pupils' Mathematics 15. The Place of Student Writing in Learning Teaching and Assessing Mathematics 16. Social Class and "Real-Life" Mathematics Part V Issues in the Culture of Mathematics Teaching 17. Inclusion, Learning and Teaching Mathematics: Beliefs and Values 18. Critical Mathematics Education 19. Comparing International Practice in the Teaching of Mathematics

    Több