• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • 0
    Interreligiöses Marketing

    Interreligiöses Marketing by Gelbrich, Katja; Müller, Stefan;

    Sorozatcím: De Gruyter Studium;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 39.95
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        16 946 Ft (16 139 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 3 389 Ft off)
      • Discounted price 13 557 Ft (12 911 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó De Gruyter Oldenbourg
    • Megjelenés dátuma 2023. június 19.
    • Kötetek száma Großformatiges Paperback. Klappenbroschur

    • ISBN 9783486591842
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem380 oldal
    • Méret 240x170 mm
    • Súly 631 g
    • Nyelv német
    • Illusztrációk 30 Illustrations, color; 25 Tables, black & white
    • 513

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Religionen durchdringen alle Lebensbereiche, auch den Konsum. Die religionsvergleichende Konsumentenforschung zeigt, wie Konfession und Religiosität von Verbrauchern deren Konsumverhalten systematisch beeinflusst. So ist Buddhisten der Ruf einer Einkaufsstätte noch wichtiger als deren Preiswürdigkeit. Und in religiösen Familien treffen hauptsächlich Männer wichtige Kaufentscheidungen. Interreligiöses Marketing trägt derartigen Besonderheiten Rechnung.
    Die Autoren schildern erstmalig, umfassend und verständlich den aktuellen Erkenntnisstand. Zunächst stellen sie die grundlegenden Begriffe und Denkansätze dieser fächerübergreifenden Disziplin vor und beschreiben sodann zentrale religionswissenschaftliche Konzepte (z.B. intrinsische Religiosität) und die Besonderheiten der Weltreligionen.
    Es folgen sieben weitere Kapitel zum aktuellen Erkenntnisstand dieser im deutschsprachigen Raum noch weitgehend unbekannten Disziplin: Verhaltensgrundlagen, Strategisches Marketing sowie Produkt-, Dienstleistungs-, Preis-, Distributions- und Kommunikationspolitik.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Interreligiöses Marketing

    Interreligiöses Marketing

    Gelbrich, Katja; Müller, Stefan;

    16 946 Ft

    Kontexte der türkisch-deutschen Literatur

    Kontexte der türkisch-deutschen Literatur

    Yesilada, Karin E.; (ed.)

    12 641 Ft

    next