• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Interreligiöses Marketing

    Interreligiöses Marketing by Gelbrich, Katja; Müller, Stefan;

    Sorozatcím: De Gruyter Studium;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 39.95
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        16 569 Ft (15 780 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 3 314 Ft off)
      • Kedvezményes ár 13 255 Ft (12 624 Ft + 5% áfa)

    16 569 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó De Gruyter Oldenbourg
    • Megjelenés dátuma 2023. június 19.
    • Kötetek száma Großformatiges Paperback. Klappenbroschur

    • ISBN 9783486591842
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem380 oldal
    • Méret 240x170 mm
    • Súly 631 g
    • Nyelv német
    • Illusztrációk 30 Illustrations, color; 25 Tables, black & white
    • 472

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Religionen durchdringen alle Lebensbereiche, auch den Konsum. Die religionsvergleichende Konsumentenforschung zeigt, wie Konfession und Religiosität von Verbrauchern deren Konsumverhalten systematisch beeinflusst. So ist Buddhisten der Ruf einer Einkaufsstätte noch wichtiger als deren Preiswürdigkeit. Und in religiösen Familien treffen hauptsächlich Männer wichtige Kaufentscheidungen. Interreligiöses Marketing trägt derartigen Besonderheiten Rechnung.
    Die Autoren schildern erstmalig, umfassend und verständlich den aktuellen Erkenntnisstand. Zunächst stellen sie die grundlegenden Begriffe und Denkansätze dieser fächerübergreifenden Disziplin vor und beschreiben sodann zentrale religionswissenschaftliche Konzepte (z.B. intrinsische Religiosität) und die Besonderheiten der Weltreligionen.
    Es folgen sieben weitere Kapitel zum aktuellen Erkenntnisstand dieser im deutschsprachigen Raum noch weitgehend unbekannten Disziplin: Verhaltensgrundlagen, Strategisches Marketing sowie Produkt-, Dienstleistungs-, Preis-, Distributions- und Kommunikationspolitik.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    20% %kedvezmény
    Interreligiöses Marketing

    Interreligiöses Marketing

    Gelbrich, Katja; Müller, Stefan;

    16 569 Ft

    13 255 Ft

    Interreligiöses Marketing

    Icons of Style: in 100 Garments

    Sims, Josh

    14 332 Ft

    12 183 Ft

    20% %kedvezmény
    Interreligiöses Marketing

    Cheese: Chemistry, Physics and Microbiology

    McSweeney, Paul L.H.; Cotter, Paul D.; Everett, David W; Govindasamy-Lucey, Rani

    124 425 Ft

    99 540 Ft

    Készleten
    Interreligiöses Marketing

    Blue Box, Vol. 13

    Miura, Kouji;

    4 294 Ft

    3 650 Ft

    20% %kedvezmény
    Interreligiöses Marketing

    The Modern Period Room: The Construction of the Exhibited Interior 1870–1950

    Sparke, Penny; Martin, Brenda; Keeble, Trevor; (ed.)

    83 606 Ft

    66 885 Ft

    Interreligiöses Marketing

    An Almanac of New York City for the Year 2026

    Johnson, Susan Gail

    4 555 Ft

    4 191 Ft

    Interreligiöses Marketing

    Meals to Come: A History of the Future of Food

    Belasco, Warren;

    14 332 Ft

    12 899 Ft

    Interreligiöses Marketing

    Spielplatz 35: Fünf Theaterstücke über Körper

    Axster, Lily; Haenni, Julia; Hub, Ulrich;, Maagh, Thomas; (ed.)

    6 221 Ft

    5 910 Ft

    next