• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Internationalisation: Process, Context and Markets

    Internationalisation by Wilson, David; Hooley, Graham; Loveridge, Ray;

    Process, Context and Markets

    Sorozatcím: The Academy of International Business;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 160.49
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        66 563 Ft (63 393 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 13 313 Ft off)
      • Kedvezményes ár 53 250 Ft (50 714 Ft + 5% áfa)

    66 563 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1998
    • Kiadó Palgrave Macmillan UK
    • Megjelenés dátuma 1998. június 8.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9780333699430
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem279 oldal
    • Méret 216x140 mm
    • Súly 526 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XVI, 279 p.
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    This fourth volume in the Academy of International Business Series examines three main areas of internationalization: the internationalization process, competitive advantage in an international context and international business in emerging markets. The cohesive theme threading through the chapters comprises the twin objectives of assessing the current state-of-the-art research into international business phenomena and looking forward to emerging research themes for the new millenium.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Preface; F. Burton & G. Hooley PART 1: THE INTERNATIONALIZATION PROCESS Towards an Integrative Framework of the Internationalization of the Firm; J. Bell & S. Young The Determinants of Subsidiary Mandates and Subsidiary Initiative: a Three Country Study; J. Birkinshaw, N. Hood & S. Johansson Locating International R&D Subsidiaries: Between Countries and within Country Determinants; J. Taggart Working with Organizational Complexity and Diversity: an Empirical Study of the Formation and Evolution of an Italian-Japanese Joint Venture; D.R. Sharpe PART 2: COMPETITIVE ADVANTAGE IN AN INTERNATIONAL CONTEXT Absorbtive Capacity and Learning in Technology Transfer: the Case of Taiwanese Information Technology Firms; P. Sher, V. Wong & V. Shaw The Role of Resources in Global Competition; J. Fahy R&D Strategy in the Multinational Affiliate; J. Taggart 'The Ties that Bond?'; M. Casson, R. Loveridge & S. Singh PART 3: INTERNATIONAL BUSINESS IN DEVELOPING MARKETS The Role of Foreign Direct Investment in the Transition Process in Central and Eastern Europe; G. Hooley, T. Cox, J. Beracs, K. Fonfara, M. Marinov & B. Snoj Entry Mode and Performance in Hungary and Poland: the Case of British Firms; S. Ali & H. Mirza Central and Eastern European Investments: a Comparison of US, Dutch and German Firm Activities; K.D. Brouthers, L.E. Brouthers & G. Nakos The Business Environment for International Joint Venture Formation in Less Developed Countries: a Case Study; H. Selassie & R. Hill Networking in the Baltic: the 'Kieler Modell'; G. Carr

    Több