• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • International Business Strategy: Rethinking the Foundations of Global Corporate Success

    International Business Strategy by Verbeke, Alain; Lee, I. H. Ian;

    Rethinking the Foundations of Global Corporate Success

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 114.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        54 463 Ft (51 870 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 5 446 Ft off)
      • Kedvezményes ár 49 017 Ft (46 683 Ft + 5% áfa)

    54 463 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 3, New edition
    • Kiadó Cambridge University Press
    • Megjelenés dátuma 2021. szeptember 23.

    • ISBN 9781108488037
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem675 oldal
    • Méret 250x175x27 mm
    • Súly 1120 g
    • Nyelv angol
    • 198

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Now in its third edition, this core textbook combines analytical rigour and true managerial insight on the functioning and strategy of large multinational enterprises (MNEs).

    Több

    Hosszú leírás:

    Now in its third edition, this core textbook for advanced undergraduate, graduate, and postgraduate students combines analytical rigour and managerial insight on the functioning and strategy of large multinational enterprises (MNEs). Verbeke and Lee develop an original conceptual model that supports student learning by providing an integrated perspective, rooted in theory and practice. The discussion also includes unique commentaries on seventy-four seminal articles published in the&&&160;Harvard Business Review, the&&&160;Sloan Management Review,&&&160;and the&&&160;California Management Review&&&160;over the past four decades, demonstrating how the key insights can be applied to real businesses engaged in international expansion programmes, especially as they venture into high-distance markets. This third edition has been thoroughly updated and features new sections on multinational entrepreneurship, strategic challenges in the new economy, and international business strategy during globally disruptive events, including the COVID-19 pandemic. Students will benefit from updated case studies, improved learning features, and a wide range of online resources.

    'This revised edition of Alain Verbeke's textbook builds on the strengths of the very first edition, and continues to stand out from other textbooks in two respects. First, the analytical framework summarizing the nature of international business presented in the first half of the book is consistently used in all subsequent chapters. Second, this conceptual toolkit helps students to understand the complexities of international business in the real world.' Sjoerd Beugelsdijk, Professor of International Business, University of Groningen

    Több

    Tartalomjegyzék:

    List of figures; List of tables; About the authors; Foreword from Jean-Fran&&&231;ois Hennart; Acknowledgements; List of abbreviations; Walkthrough; Introduction and overview of the book's framework; Part I. Core Concepts; 1. Conceptual foundations of international business strategy; 2. The critical role of firm-specific advantages; 3. The nature of home country location advantages; 4. The problem with host country location advantages; 5. Combining firm-specific advantages and location advantages in a multinational network; Part II. Functional Issues; 6. International innovation; 7. International sourcing and production; 8. International finance; 9. International marketing;10. Managing managers in the multinational enterprise; Part III. Dynamics of Global Strategy; 11. Entry mode dynamics 1: Foreign distributors; 12. Entry mode dynamics 2: Strategic alliance partners; 13. Entry mode dynamics 3: Mergers and acquisitions; 14. The role of emerging economies; 15. Emerging economy multinational enterprises; 16. Multinational entrepreneurship; 17A. International strategies of corporate social responsibility; 17B. International strategies of corporate environmental sustainability; Conclusion: The true foundations of global corporate success; Notes; Index.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    International Business Strategy: Rethinking the Foundations of Global Corporate Success

    Lean Office 2010.: Wie schlank sind Unternehmen in der Administration wirklich?.. Hrsg.: Fraunhofer IPA, Stuttgart

    Schneider, Ralph; Schöllhammer, Oliver; Meizer, Felix;, Westkämper, Engelbert; Sihn, Wilfried; Fraunhofer IPA, Stuttgart; (ed.)

    82 535 Ft

    78 408 Ft

    International Business Strategy: Rethinking the Foundations of Global Corporate Success

    Star Wars: The High Republic - The Monster of Temple Peak

    Scott, Cavan; Scott, Cavan;

    7 161 Ft

    6 230 Ft

    International Business Strategy: Rethinking the Foundations of Global Corporate Success

    Abgeholt, verschwunden, hingerichtet: Politische Verfolgung in Sachsen-Anhalt 1945 bis 1953

    Ahrberg, Edda; Drauschke, Frank; Weigelt, Andreas; , Neumann-Becker, Birgit; (ed.)

    16 590 Ft

    15 761 Ft

    International Business Strategy: Rethinking the Foundations of Global Corporate Success

    Intelligenza emotiva negli studenti con i simulatori medici: Universit? Autonoma dello Stato di Hidalgo. DE

    Barrera Gálvez, Rosario; Ramírez Moreno, Esther; Arias Rico, José;

    28 576 Ft

    27 147 Ft

    International Business Strategy: Rethinking the Foundations of Global Corporate Success

    Shaping Nations: Constitutionalism And Society in Australia And Canada

    Cardinal, Linda; Headon, David John, Cardinal, Linda(ed.)

    22 863 Ft

    21 035 Ft

    next