• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Instructional Design for Teaching Information Li – A Student–Centered Approach: A Student-Centered Approach

    Instructional Design for Teaching Information Li – A Student–Centered Approach by Mattson, Janna; Lemmons, David X.; Linsinbigler, Valerie;

    A Student-Centered Approach

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 58.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        27 709 Ft (26 390 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 771 Ft off)
      • Kedvezményes ár 24 939 Ft (23 751 Ft + 5% áfa)

    27 709 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó John Wiley & Sons
    • Megjelenés dátuma 2025. május 31.

    • ISBN 9798892556231
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem282 oldal
    • Méret 226x186x14 mm
    • Súly 392 g
    • Nyelv angol
    • 658

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Rising demand for online higher education requires librarians to master both classroom and virtual teaching. By merging student-centered strategies with curated playlists, interactive lesson plans, and practical tools, this guide leverages ADDIE, UDL, and inquiry models to boost digital instruction.

    Több

    Hosszú leírás:

    Demand for online classes in higher education is growing. And whether you're a seasoned library instructor adapting to more online instruction or a new librarian learning about instruction for the first time, you're probably expected to be equally skilled in both face-to-face and online classrooms.

    Instructional Design for Teaching Information Literacy Online: A Student-Centered Approach introduces light-hearted tips and advice with author-curated playlists and practical tips on rapidly designing online instruction. It offers scenarios, learning activities, lesson plan examples, rubrics, worksheets, and more, using the classic instructional design model ADDIE to frame the process and the universal design for learning framework, the community of inquiry model, and asset-based pedagogy to address the social and emotional needs of diverse online learners. Six parts offer a theoretical grounding, practical resources, and the enhanced confidence and skills needed to create successful learning experiences.

    • Foundational Knowledge
    • Analysis
    • Design
    • Development
    • Implementation
    • Evaluation
    Online learning can be an opportunity to extend our reach and connection to our students and help them learn what they need to succeed. Instructional Design for Teaching Information Literacy Online provides a learner-centered approach to online instruction for both students and teachers.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    20% %kedvezmény
    Instructional Design for Teaching Information Li – A Student–Centered Approach: A Student-Centered Approach

    George E. Andrews 80 Years of Combinatory Analysis

    Alladi, Krishnaswami; Berndt, Bruce C.; Paule, Peter;

    66 563 Ft

    53 250 Ft

    20% %kedvezmény
    Instructional Design for Teaching Information Li – A Student–Centered Approach: A Student-Centered Approach

    Computational Intelligence for COVID-19 and Future Pandemics: Emerging Applications and Strategies

    Kose, Utku; Watada, Junzo; Deperlioglu, Omer; Marmolejo Saucedo, Jose Antonio

    79 876 Ft

    63 901 Ft

    next