Innovation, Technology, and Market Ecosystems
Managing Industrial Growth in Emerging Markets
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 160.49
-
66 563 Ft (63 393 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 13 313 Ft off)
- Kedvezményes ár 53 250 Ft (50 714 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
66 563 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1st ed. 2020
- Kiadó Springer International Publishing
- Megjelenés dátuma 2019. szeptember 27.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783030230098
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem407 oldal
- Méret 210x148 mm
- Súly 698 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk XXIX, 407 p. 25 illus. Illustrations, black & white 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
This edited book brings together international insights for raising rich discussion on industrial growth in the twenty-first century with a focus on the Industry 4.0 drive in the global marketplace, which is driven by innovations, technology, and digital drives. It delineates multiple impacts on business-to-business, business-to-consumers, the global-local business imperatives, and on the national economy. The chapters critically analyze the convergence of technology, business practices, public policies, political ideologies, and consumer values for improving business performance in the context of Industry 4.0 developments. This contribution will enrich knowledge on contemporary business strategies towards automation and digitization process in manufacturing, services, and marketing organizations. The discussions across the chapters contemplate developing new visions and business perspectives to match with the changing priorities of industries in the emerging markets.
TöbbTartalomjegyzék:
1. Convergence of Local Enterprises with Large Corporations.- 2. Validation and Modelling of Drivers and Barriers for Multivendor ATM.- 3. Leveraging Technology for Shared Services Transformation.- 4. Coal Sourcing Options for Captive Power Plants of Aluminum Smelters in India.- 5. Managing microfinance institutions.- 6. Directing Institutional Capital to India’s Renewable Energy Sector.- 7. Risk Management in Emerging Markets in Post 2007-2009 Financial Crisis.- 8. Stakeholder influence on decision-making.- 9. Direct and interactive effects of perceived organizational support and positive reciprocity beliefs on organizational identification.- 10. Human Resources as Business Value Creator.- 11. Impact of Foreign Direct Investment on GDP Growth Rate in India.- 12. Macroeconomic Variables Affecting External Commercial Borrowings.- 13. Classroom 4.0: Understanding the New Battleground.- 14. Values Based Control in Land Acquisition for Infrastructure Projects.- 15. Developing Scale to Measure Perceived Brand Literacy of Consumer Products.- 16. Testing the Moderation Effects on Gartner’s Customer Relationship Management Practices and Customer Acquisition.- 17. Effectuation and causation approaches in entrepreneurial marketing.- 18. Competency Evaluation for Social Media Usage.- 19. Effect of Computer Efficacy, Motivation and User Satisfaction on Continuance Intention of E-Training System.- 20. Impact of Culture, Community, Communications and Leadership on Social Enterprises Effectiveness in Africa.
Több