• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Informational Normosis - The Effects of Information Overload: The effects of information overload on teachers at Fatec Ourinhos

    Informational Normosis - The Effects of Information Overload by Pedroso, Diego; L. de S. Cruz, Juliana; R. de Paula, Edson;

    The effects of information overload on teachers at Fatec Ourinhos

      • 5% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 39.90
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        16 548 Ft (15 760 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 5% (cc. 827 Ft off)
      • Kedvezményes ár 15 721 Ft (14 972 Ft + 5% áfa)

    16 548 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Our Knowledge Publishing
    • Megjelenés dátuma 2024. október 16.
    • Kötetek száma Großformatiges Paperback. Klappenbroschur

    • ISBN 9786208187828
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem68 oldal
    • Méret 220x150 mm
    • Nyelv angol
    • 596

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    The study took a qualitative approach, with the aim of understanding the phenomenon called Informational Normosis within a context. It used the description and gap of the informational reality of the people participating in the corpus of this research, using a questionnaire applied to sixty-five (65) teachers, through which it was possible to understand the most common behaviors in the face of the information overload to which they are subjected. The order of the chapters seeks to establish a path that starts with technological considerations, goes through some specific problems of Informational Normosis and concludes by presenting some possibilities for changing habits with regard to the use of new technologies. However, each chapter is its own universe, which often contains all three of the above components, so it can be read individually and separately. The Information Normosis found in these teachers has significant effects on their concentration, productivity and memorization.

    Több