• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Incidental Exposure to Online News
      • 8% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 38.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        15 760 Ft (15 010 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 8% (cc. 1 261 Ft off)
      • Kedvezményes ár 14 500 Ft (13 809 Ft + 5% áfa)

    15 760 Ft

    Beszerezhetőség

    Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Morgan & Claypool Publishers
    • Megjelenés dátuma 2016. december 30.
    • Kötetek száma Paperback

    • ISBN 9781627054911
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem73 oldal
    • Méret 235x191 mm
    • Súly 190 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Based on the mixed method study that investigated online news reading behaviour of residents in a Midwestern US town, this volume explores how people accidentally discover news when engaged in various online activities. The book presents a conceptual framework of Incidental Exposure to Online News that advances research and an understanding of serendipitous news discovery.

    Több

    Hosszú leírás:

    Rapid technological changes and availability of news anywhere and at any moment have changed how people seek out news. Increasingly, consumers no longer take deliberate actions to read the news, instead stumbling upon news online. While the emergence of serendipitous news discovery online has been recognized in the literature, there is a limited understanding about how people experience this behavior. Based on the mixed method study that investigated online news reading behavior of residents in a Midwestern U.S. town, we explore how people accidentally discover news when engaged in various online activities. Employing the grounded theory approach, we define Incidental Exposure to Online News (IEON) as individual&&&39;s memorable experiences of chance encounters with interesting, useful, or surprising news while using the Internet for news browsing or for non-news-related online activities, such as checking email or visiting social networking sites. The book presents a conceptual framework of IEON that advances research and an understanding of serendipitous news discovery from people&&&39;s holistic experiences of news consumption in their everyday lives. The proposed IEON Process Model identifies key steps in an IEON experience that could help news reporters and developers of online news platforms create innovative storytelling and design strategies to catch consumers&&&39; attention during their online activities. Finally, this book raises important methodological questions for further investigation: how should serendipitous news discovery be studied, measured, and observed, and what are the essential elements that differentiate this behavior from other types of online news consumption and information behaviors?

    Több