II Global Trends in Tertiary Education QA
Challenges and Opportunities in Internal and External QA
Sorozatcím: Global Perspectives on Higher Education; 57;
-
8% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 85.00
-
35 253 Ft (33 575 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 8% (cc. 2 820 Ft off)
- Kedvezményes ár 32 433 Ft (30 889 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
35 253 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó BRILL
- Megjelenés dátuma 2025. december 18.
- ISBN 9789004752108
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem oldal
- Méret 235x155 mm
- Súly 1 g
- Nyelv angol 700
Kategóriák
Rövid leírás:
A must read! Published every five years, Global Trends is the only comprehensive study covering tertiary education quality assurance developmental trends across all the regions globally – Africa, Arab States, Asia-Pacific, Eastern & Western Europe, Latin America and Caribbean, and North America. By building on its almost two decades legacy, it looks into both internal and external quality assurance from both global and regional perspectives, including evolutionnary and historical trends.
TöbbHosszú leírás:
Is tertiary education well-equipped to embrace changing paradigms and modes of learning? Are quality assurance measures actually designed to support higher learning for diverse students in diverse settings? By building on a legacy of nearly two decades, Global Trends attempts to address efficiency, relevance, and transformative power of quality assurance and accreditation measures by looking into the developmental trends of both internal and external quality assurance and related challenges across the globe. Providing an international review across seven regions – Africa, Arab States, Asia-Pacific, Eastern Europe, Latin America and Caribbean, North America and Western Europe – the study is a joint effort of QA and TE networks under the umbrella of INQAAHE. A globally diverse set of authors present and preserve our QA legacy by shaping a tradition of a comprehensive historical coverage of QA trends, learning from the past to inform sustainable futures.
Contributors are: Hazman Shah Abdullah, Magda Abou El Safa, Rabie’e Al-Rashdi, Renato Bartet, T. Chan Basaruddin, Baghdad Benstaali, Asiyah Bukhari, Sean Manley Casimir, Ying Chen, Michelle Claville, Sylvia Demas, Vesna Dodikovic-Jurkovic, Arianna Fang Yu Lin, Sofía Farizano, Eva Fernandez De Labastida, Fernando Leon Garcia, Anna Gover, Ariadna Guaglianone, Christopher Hong-Yi Tao, Edward Hung Cheng Su, Ngepathimo Kadhila, Susanna Karakhanyan, Maria Kelo, Kevin Kinser, Simona Lache, Peter Levente Lakatos, Mary Catharine Lennon, Leah Matthews, Francesc Pedro, Anna Prades, Martín Strah, Wondwosen Tamrat, Helmuth Trefftz, Aurelija Valeikiene, Joseph Vibert, Ariana De Vincenzi, Angela Yung Chi Hou, Jianxin Zhang, Kyle Ziwei Zhou.