• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Humanistic Perspectives in Hospitality and Tourism, Volume II: CSR and Person-Centred Care

    Humanistic Perspectives in Hospitality and Tourism, Volume II by Ogunyemi, Kemi; Okoye, Ebele; Ogunyemi, Omowumi;

    CSR and Person-Centred Care

    Sorozatcím: Humanism in Business Series;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 171.19
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        71 001 Ft (67 620 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 14 200 Ft off)
      • Kedvezményes ár 56 801 Ft (54 096 Ft + 5% áfa)

    71 001 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1st ed. 2022
    • Kiadó Springer International Publishing
    • Megjelenés dátuma 2023. május 19.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783030955878
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Lásd még 9783030955847
    • Terjedelem312 oldal
    • Méret 210x148 mm
    • Súly 447 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XXIII, 312 p. 26 illus., 9 illus. in color. Illustrations, black & white
    • 463

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    ​This book, the second of two volumes, uses a framework of philosophical anthropology, and the concepts of humanistic leadership and humanistic management, to explore the value of work in the hospitality and tourism industry. It presents robust theoretical and practical implications for professionalism and excellence at work.

    Following on the first volume's focus on the personal dimension of hospitality, this volume explores hospitality from a viewpoint that goes beyond the individual, first situating hospitality within culture, then engaging its internal and external customers and finally integrating issues like vulnerability, sustainability, social responsibility, and industry resilience in the face of the pandemic.

    These volumes will be of use to academics and practitioners in the fields of hospitality and tourism management, humanistic and transformational leadership, corporate social responsibility, human resource management, customer service, and workplace spirituality.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Chapter 1: Introducing the second volume.- Part 1: Know Your Customer.- Chapter 2: Finding our Roots: The Historical Practice of Hospitality.- Chapter 3: Why Serve? The theory/philosophy of service..- Chapter 4: Internal Customers: Relating with colleagues.- Chapter 5: The External Customer.- Chapter 6: Working with the Customer in Mind.- Part 2: The Social Impact.- Chapter 7: Cultural aspects of hospitality and anthropology of celebrations and feasts.- Chapter 8: Hospitality in extraordinary circumstances .- Chapter 9: Human Sexuality and Hospitality and Tourism.- Chapter 10: Harnessing Technology for Hospitality and Tourism .- Chapter 11: Sustainability Dimensions of Hospitality and Tourism.- Chapter 12: Interactive session tools: Caselets for stimulating discussions.- Chapter 13: Final Considerations on Good Practices in the Sector.- Appendix: Possible Study Questions.

    Több