• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • How We Take Action – Social Justice in PK–16Language Classrooms: Social Justice in PK-16Language Classrooms

    How We Take Action – Social Justice in PK–16Language Classrooms by Davidson, Kelly Frances; Johnson, Stacey Margarit; Jr., L.j. Randolph;

    Social Justice in PK-16Language Classrooms

    Sorozatcím: Contemporary Language Education;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 50.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        23 887 Ft (22 750 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 389 Ft off)
      • Kedvezményes ár 21 499 Ft (20 475 Ft + 5% áfa)

    23 887 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Emerald – Information Age Publishing
    • Megjelenés dátuma 2023. május 26.

    • ISBN 9798887301334
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem426 oldal
    • Méret 234x156x22 mm
    • Súly 595 g
    • Nyelv angol
    • 456

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This book offers practical examples of social justice in language education from diverse contexts. It includes contributions from 59 authors, covering classroom research, key practices, and experiences. The three sections focus on inclusive classrooms, integrating critical topics, and promoting activism and community engagement.

    Több

    Hosszú leírás:

    How We Take Action brings together practical examples of social justice in language education from a wide range of contexts. Many language teachers have a desire to teach in justice-oriented ways, but perhaps also feel frustration at how hard it is to teach in ways that we did not experience ourselves as learners and have not observed as colleagues. As a profession, we need more ideas, more examples, and wider networks of allies in this work. This book includes the work of 59 different authors including teachers and researchers at every level from Pre-K to postsecondary, representing different backgrounds, languages, and approaches to classroom practice.

    Organized into three sections, some of the chapters in this collection report on classroom research while others focus on key practices and experiences. Section I is entitled Inclusive and Empowering Classrooms. In this section authors take a critical approach to classroom practices by breaking with the status quo or creating spaces where students experience safety, access, and empowerment in language learning experiences. Section II, Integration of Critical Topics, addresses a variety of ways teachers can incorporate justice-oriented pedagogies in day-to-day instructional experiences. Social justice does not happen haphazardly; it requires careful, critical examination of instructional practices and intentional planning as instructors hope to enact change. Section III, Activism and Community Engagement, explores how teachers can empower students to become agents for positive change through the study of activism and constructive community engagement programs at local and global levels.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    How We Take Action – Social Justice in PK–16Language Classrooms: Social Justice in PK-16Language Classrooms

    How We Take Action – Social Justice in PK–16Language Classrooms: Social Justice in PK-16Language Classrooms

    Davidson, Kelly Frances; Johnson, Stacey Margarit; Jr., L.j. Randolph;

    23 887 Ft

    21 499 Ft

    20% %kedvezmény
    How We Take Action – Social Justice in PK–16Language Classrooms: Social Justice in PK-16Language Classrooms

    Same-Sex Relationships, Law and Social Change

    Hamilton, Frances; Noto La Diega, Guido; (ed.)

    20 060 Ft

    16 048 Ft

    How We Take Action – Social Justice in PK–16Language Classrooms: Social Justice in PK-16Language Classrooms

    Cass from Zeus to Aliens Nf LVL 4

    To Be Announced

    6 166 Ft

    5 672 Ft

    20% %kedvezmény
    How We Take Action – Social Justice in PK–16Language Classrooms: Social Justice in PK-16Language Classrooms

    Gender and Early Modern Constructions of Childhood

    Miller, Naomi J.; Yavneh, Naomi; (ed.)

    71 662 Ft

    57 330 Ft

    20% %kedvezmény
    How We Take Action – Social Justice in PK–16Language Classrooms: Social Justice in PK-16Language Classrooms

    FITOR - Fragebogen zur individuellen, Team und organisationalen Resilienz: Manual

    Schulte, Eva-Maria; Gessnitzer, Sina; Kauffeld, Simone

    49 765 Ft

    39 813 Ft

    How We Take Action – Social Justice in PK–16Language Classrooms: Social Justice in PK-16Language Classrooms

    PROCESOS PIROMETALURGICOS EN LA ARQUEOMETALURGIA ANDINA: Una Aproximación

    Lovera Dávila, Daniel Florencio; Pardavé Livia, Walter;

    25 673 Ft

    24 389 Ft

    next