Health and Physical Education
Contemporary Issues for Curriculum in Australia and New Zealand
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 63.99
-
30 571 Ft (29 115 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 3 057 Ft off)
- Kedvezményes ár 27 514 Ft (26 204 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
30 571 Ft
Beszerezhetőség
A kiadónál véglegesen elfogyott, nem rendelhető. Érdemes újra keresni a címmel, hátha van újabb kiadás.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó OUP Australia & New Zealand
- Megjelenés dátuma 2009. július 2.
- ISBN 9780195562439
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem304 oldal
- Méret 246x191x18 mm
- Súly 597 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Health and Physical Education takes a socio-critical approach to the important learning area of Health and Physical Education. It analyses issues about development and implementation of the 'new' HPE curriculum and introduces teacher education students to the implications for particular constructions of health and physical education curriculum.
TöbbHosszú leírás:
Health and Physical Education takes a socio-critical approach to the important learning area of Health and Physical Education. It analyses issues about development and implementation of the 'new' HPE curriculum and introduces teacher education students to the implications for particular constructions of health and physical education curriculum.
The book weaves together the voices of teachers and students, through 'postcards from the profession' in order to provide new insights into a range of curriculum and school-related issues. With its exploration into issues about marginalisation, inclusion, social justice and equity, the text aims to broaden the knowledge of students who will teach and enact the HPE curriculum in the future.