• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Game AI Uncovered: Volume Two

    Game AI Uncovered by Roberts, Paul;

    Volume Two

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 47.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        22 927 Ft (21 835 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 585 Ft off)
      • Kedvezményes ár 18 341 Ft (17 468 Ft + 5% áfa)

    22 927 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó CRC Press
    • Megjelenés dátuma 2024. június 4.

    • ISBN 9781032343174
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem226 oldal
    • Méret 234x156 mm
    • Súly 360 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 86 Illustrations, black & white; 27 Halftones, black & white; 59 Line drawings, black & white; 12 Tables, black & white
    • 567

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Game AI Uncovered: Volume Two continues the series with the collected wisdom, ideas, tricks and cutting-edge techniques from 22 of the top game AI professionals and researchers, from around the world.

    Több

    Hosszú leírás:

    Game AI Uncovered: Volume Two continues the series with the collected wisdom, ideas, tricks and cutting‑edge techniques from 22 of the top game AI professionals and researchers from around the world.



    The techniques discussed in these pages cover the underlying development of a wide array of published titles, including The Survivalists, Wheelman, Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville, Dead Space, Zombie Army 4, Evil Genius 2, Sniper Elite 5, Sonic & All‑Stars Racing Transformed, DiRT: Showdown, and more.



    Contained within this volume are overviews and insights covering a host of different areas within game AI, including generalised planners, player imitation, awareness, dynamic behaviour trees, decision‑making architectures, agent learning for automated playthroughs, utility systems, machine learning for cinematography, directed acyclic graphs, environment steering, difficulty scenarios, environmental cues through voxels, automated testing approaches, dumbing down your AI, synchronized path following, and much more.



    Beginners to the area of game AI, along with professional developers, will find a wealth of knowledge that will not only help in the development of your own games but also spark ideas for new approaches.



    This volume includes chapters written by Nuno Vicente Barreto, Steve Bilton, Andy Brown, Dr Allan Bruce, Richard Bull, Phil Carlisle, Sarah Cook, Michele Condò, Steven Dalton, Rodolfo Fava, Jonas Gillberg, Dominik Gotojuch, Dale Green, Tobias Karlsson, Jonathan Keslake, Fernando Penousal Machado, Ivan Mateev, Dr Nic Melder, Dr Bram Ridder, Paul Roberts, Licínio Roque, and Andrea Schiel.

    Több

    Tartalomjegyzék:


    1.Low Bandwidth, Synchronised Path Following in Team17’s The Survivalists. 2.Going Stateless: An Evolution of Behaviour Trees in Team17’s The Survivalists and Beyon. 3.Monkey Business: NPC Player Imitation in Team17’s The Survivalists. 4.Dynamic Behaviour Trees: Building for Scalability. 5.Building a Buddy: Choosing the Right Brain. 6.Making Up Your AI’s Mind: Decision-Making Architectures. 7.High Speed Vehicle Driving in Wheelman. 8.AI Awareness in Sports Games. 9.Crafting the Illusion: Difficulty Scenarios. 10.Towards Controlled Design of Learning Agents for Automated Video Game Playing. 11.Utility Systems for High-Level Group Management. 12.Machine Learning Based Automated Cinematography for Games. 13.Directed Acyclic Graphs for Fun and Profit. 14.Navigating Broken Data. 15.Environment Steering. 16.Using Voxels for Environmental Cues. 17.The Creature Believability Scale. 18.Automated Testing Using AI Planning. 19.Dumbing Down AI - The Art of Making Intelligence Stupid. 20.Race Director. 21.SB-GOAP: Self-Balanced Goal Oriented Action Planner. 22.Generalised AI Planners. 23.Unleashing Mayhem: The Demolition Derby Game Modes of DiRT: Showdown.



    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    20% %kedvezmény
    Game AI Uncovered: Volume Two

    Ionically Gelled Biopolysaccharide Based Systems in Drug Delivery

    Nayak, Amit Kumar; Hasnain, Md Saquib; Pal, Dilipkumar

    66 563 Ft

    53 250 Ft

    20% %kedvezmény
    Game AI Uncovered: Volume Two

    Game AI Uncovered: Volume Two

    Roberts, Paul; (ed.)

    22 927 Ft

    18 341 Ft

    Game AI Uncovered: Volume Two

    From Acculturation to New Ethnicities

    Barrett, Martyn D.; Garbin, David; Cinnirella, Marco;

    21 498 Ft

    19 349 Ft

    Game AI Uncovered: Volume Two

    Manual of Industrial Microbiology and Biotechnology

    Baltz, Richard H; Davies, Julian; Demain, Arnold L;

    76 440 Ft

    68 796 Ft

    20% %kedvezmény
    Game AI Uncovered: Volume Two

    Innovative Management in Information and Production

    Watada, Junzo; Xu, Bing; Wu, Berlin

    88 752 Ft

    71 002 Ft

    20% %kedvezmény
    Game AI Uncovered: Volume Two

    Understanding Psychology in the Context of Relationship, Community, Workplace and Culture

    Sia, Surendra Kumar; Crane, Lauren S.; Jain, Ajay K.; Bano, Shabana

    66 563 Ft

    53 250 Ft

    next