• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Feng Xiaogang?s New Year Films: Industry, Regulation, Humour and Authorship

    Feng Xiaogang?s New Year Films by Ai, Qi;

    Industry, Regulation, Humour and Authorship

    Sorozatcím: Asian Visual Cultures; 18;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 122.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        58 285 Ft (55 510 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 11 657 Ft off)
      • Kedvezményes ár 46 628 Ft (44 408 Ft + 5% áfa)

    58 285 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Rövid leírás:

    This book offers not only an in-depth study of Feng Xiaogang as a cinematic auteur but also a comprehensive and informative discussion of the industrial transformation of mainstream Chinese cinema under party-state regulation from the 1990s to the 2010s.

    Több

    Hosszú leírás:

    This book offers not only an in-depth study of Feng Xiaogang as a cinematic auteur but also a comprehensive and informative discussion of the industrial transformation of mainstream Chinese cinema under party-state regulation from the 1990s to the 2010s. It argues that Feng is not simply a commercially and artistically successful auteur but also a strategist who manages to achieve such success by his ability to negotiate governmental and market expectations. The negotiation facilitates his New Year filmmaking and dynamically affects the textual form of the resulting works. Feng engages in this textual construction, through which he delivers his own interpretations of the Chinese film industry?s state-led commercialisation, cultural policy, film regulation, and even political campaigns, establishes his authorship and restores his creative authority. Through this book, readers will comprehend the edges and limitations of auteur studies in order to understand the current cultural landscape of the film industry.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Acknowledgements, Introduction, Chapter 1. Event Film and New Year Expectation, Chapter 2. Industry Allegory and State-led Commercialisation, Chapter 3. Film Regulation and Creative Compliance, Chapter 4. Tiaokan Humour and Popular Culture, Chapter 5. Auteur Status and Commercial Aesthetics, Conclusion, Bibliography, Appendix, Index

    Több