Feminist Pedagogy in Higher Education – Critical Theory and Practice
Critical Theory and Practice
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 34.00
-
16 243 Ft (15 470 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 624 Ft off)
- Kedvezményes ár 14 619 Ft (13 923 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
16 243 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó MP–WLU Wilfrid Laurier Uni
- Megjelenés dátuma 2015. augusztus 30.
- Kötetek száma Print PDF
- ISBN 9781771121149
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem342 oldal
- Méret 229x152x25 mm
- Súly 550 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Contributors from a variety of disciplines provide a critical context for the relationship between feminist pedagogy and academic feminism by exploring the complex ways that critical perspectives can be brought into the classroom.
TöbbHosszú leírás:
In this new collection, contributors from a variety of disciplines provide a critical context for the relationship between feminist pedagogy and academic feminism by exploring the complex ways that critical perspectives can be brought into the classroom.
This book discusses the processes employed to engage learners by challenging them to ask tough questions and craft complex answers, wrestle with timely problems and posit innovative solutions, and grapple with ethical dilemmas for which they seek just resolutions. Diverse experiences, interests, and perspectives - together with the various teaching and learning styles that participants bring to twenty-first-century universities - necessitate inventive and evolving pedagogical approaches, and these are explored from a critical perspective.
The contributors collectively consider the implications of the theory/practice divide, which remains central within academic feminism's role as both a site of social and gender justice and as a part of the academy, and map out some of the ways in which academic feminism is located within the academy today.